Har sedan ett tag tröttnat på att måla och spela med dessa - och har platsbrist i lägenheten nu. Säljer därför allt. Allt finns i Linköping och avhämtning är smidigast men samtliga grejer kan skickas mot porto- och emballagekostnad och betalning via bankkonto alt Swish i förskott. Jag skapade kontot här på forumet idag för detta syfte och om du känner dig osäker byter vi så mycket personuppgifter som du känner du behöver för att känna dig trygg!
Modellerna är färdigmålade i varierande utsträckning - och jag har därför länkat till bilder så du kan se exakt vilket skick de är i.
Om priserna är helt off får ni säga till - jag har tittat på nypris och dragit av minst hälften i samtliga fall.
Space Marines:
*SÅLT* Terminators x 5 (imperial Fist, Hammer + Shield) 100 kr
Terminators x 5 (Black Templar, Stormbolters) 100 kr
Terminators x 5 (ofärdiga - CC-weapons 50 kr
*SÅLT* Tactical Mariens + heavy Weapons (5 rocket launchers, 2 Multi-melta, 1 Lascannon, 1 Heavy Plasma 100 kr
*SÅLT* Scouts m Sniper rifles (1 med Rocket-launcher, armar ej fastlimmade) 100 kr
*SÅLT* Tactical squad (10 marines varav 1 Sergeant, 1 Heavy plasma) 100 kr
*SÅLT* Space marine veterans (5 st) 100 kr
*SÅLT* 4 Landspeeders (1 scout-speeder inkl 5 scouts som ej kom med på bild, obs saknar vapen som på bilden) 80 kr (heavy weapons finns i bits längre ner!)
Tactical Marines x 24 (utan bolters) 150 kr
Tactical Marines x 5 (1 Sergeant, 4 med vapen) 50 kr
Scout Bikes x 3 80 kr
*SÅLT* Commander 20 kr
Techmarine 20 kr (saknar vänsterarm och är osäker på om backpacken och modellen egentligen är tänkte ihop, men funkar designmässigt!)
Paketpris på allt SM: 800 kr
Imperial Guard: **ALLT IG ÄR SÅLT **
Leman Russ (med kanonen fastlimmad på turreten, men samtliga sidovapen och hull-vapen magnetiserade) 150 kr
Chimera (med heavy bolter och multilaser med magneter) Tracks ännu ej fastlimmade med ingår 80 kr
Heavy Weapon squad Cadian x 2 (oöppnade) 100 kr/st
Heavy Weapon squad Närbild på glasögon
Cadian Shock Troops (oöppnad) 70 kr
Cadian Shock Troops låda (saknar 3 huvuden - se bild för innehåll!) 50 kr
Command squad 50 kr
Cadian squad #1 50 kr
Cadian squad #2 50 kr
Cadian squad #3 50 kr
Paketpris på allt IG: 600 kr
Bits och terräng:
Har flera oaänvända bits och ark med delar - lägger upp bilder här.
*SÅLT* Alla IG-bits: 70 kr
*SÅLT* Alla SM:bits: 70 kr (Vapen in kl flera plasma/melta etc, Armar höger, Armar vänster, Heavy weapons, Torsos)
*SÅLT* Terräng-grejer: 20 kr
Övrigt:
*SÅLT* Oldschool Tyranid Lictor i metall 20 kr
Har även mycket färger som man kan få till ett förmånligt pris om någon är intresserad - säg då till i tråden! (Mest Imperial Fist och Imperial Guard -tema på dem!
Det är först till kvarn som gäller - kollar mailen sparsamt nu under helgen - men återkommer så fort jag kan till er som svarar!
MVH
Rasmus Birch Tyrberg
Linköping