Du vet att stackarn kommer få heta det för alltid nu.refabricated skrev:Karfevali såklart. Dummer!Hylander skrev:Som lystrar till det vackra namnet?Karfevali skrev:Räkna in mig
Oo
Endagars 16/10 2016 pre TTT
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Endagars 16/10 2016 pre TTT
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Hade totalt glömt av denna härliga söndag.
Jag är på!!!!! Behövs alltid mer representanter av den goda sidan.
Jag är på!!!!! Behövs alltid mer representanter av den goda sidan.
Vi försökte få med oss Noppe mrn han mumlade något om sambon och såg sloken ut. Vi blir bara ett par som representerar södern så ni slipper (för tillfället) en skånsk invasion
Om betalningen: cash is king or swish is swing?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- Spell Familiar
Minst 4! Och 4 skåningar kan äta vem som helst ur huset...fauh skrev:Vi försökte få med oss Noppe mrn han mumlade något om sambon och såg sloken ut. Vi blir bara ett par som representerar södern så ni slipper (för tillfället) en skånsk invasion
Vad glad jag blir att det blir lite rejält med folk! Kommer bli episkt.
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."
Allt mitt kommer inte vara färdigmålat. Men kommer vara rätt gubbar, med färg på sig. (Typ 7 Marines som inte är färdigbasade eller färdigmålade)
Läste det som att det är ok?
- Spell Familiar
Vad hände med Maugan Ra?LillePer skrev:Allt mitt kommer inte vara färdigmålat. Men kommer vara rätt gubbar, med färg på sig. (Typ 7 Marines som inte är färdigbasade eller färdigmålade)
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."
Spelade eldar typ 80% av alla kompade turneringar förra året. Så mixar upp det med lite annat!
Necrons 100%. Varför ändra på ett "vinnande" koncept?LillePer skrev:Spelade eldar typ 80% av alla kompade turneringar förra året. Så mixar upp det med lite annat!
allt funkarSerpent skrev:Om betalningen: cash is king or swish is swing?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.