Landskrona 40k Turnering 13-14 Augusti 2016
Re: Landskrona 40k Turnering 13-14 Augusti 2016
Min lista(första Demonlistan) är också felaktig.
Nurgle Heralden kan inte ta C1 på sina mastery levels så han droppar dem helt istället så blir listan regel-korrekt men på 1800p.
Nurgle Heralden kan inte ta C1 på sina mastery levels så han droppar dem helt istället så blir listan regel-korrekt men på 1800p.
Roderic skrev:Min lista(första Demonlistan) är också felaktig.
Jag säger behåll den ändå, det är 2extra warp charges till de andra psykerna. Discipline of Nurgle är väll C1?
Så att kompa om den till 10 känns ok?fauh skrev:Dessutom så kanske listan med två lord of change kanske få lite subkomp då deras MCP saknas i just kompmall v1.73.
Det är 8 MCP poäng som slunkit igenom på en typo...
Skillnaden mellan 12 AVP och 20 AVP är -6 och -27...
(listans slutkomp hamnar då på 9.9 och borde vara illegal men köper om den tillåts komma med ändå med RÄTT komp)
Ska sparka på han som gjort den om bara några minuter.fauh skrev:Spacewolf listan med två psykers är fel. Man väljer spell klass per armé inte per psyker.
Ser det nu, drar ner kompen till 9,5 (när jag snabb räknar) får kontakta ägaren så vi löser det (mitt fel då missade helt det uppenbara felet med avpn.)mtz skrev:Systerlistan var fel avp på sina exorsister. Det skall vara 3 inte 2. Så totalt 25 avp
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Egentligen så är det ju 9.9 och därför borde den räknas som illegal. Kan väl dock köpa att 9.9 är nära nog KOMP 10 för att den ska gå igenom, det är ju trots allt upp till arr att sätta den kompen de tycker är ok. Just i detta fallet så kanske man ska erbjuda hen att vara med och spela på KOMP 10 eller att få göra om listan.shadowww skrev:Så att kompa om den till 10 känns ok?fauh skrev:Dessutom så kanske listan med två lord of change kanske få lite subkomp då deras MCP saknas i just kompmall v1.73.
(listans slutkomp hamnar då på 9.9 och borde vara illegal men köper om den tillåts komma med ändå med RÄTT komp)
Tycker att 10 kan gå denna gång (sålänge ingen känner att detta blir allt för orättvist), vill han dock tveka listan för att återfå 12 är det ok.fauh skrev:Egentligen så är det ju 9.9 och därför borde den räknas som illegal. Kan väl dock köpa att 9.9 är nära nog KOMP 10 för att den ska gå igenom, det är ju trots allt upp till arr att sätta den kompen de tycker är ok. Just i detta fallet så kanske man ska erbjuda hen att vara med och spela på KOMP 10 eller att få göra om listan.shadowww skrev:Så att kompa om den till 10 känns ok?fauh skrev:Dessutom så kanske listan med två lord of change kanske få lite subkomp då deras MCP saknas i just kompmall v1.73.
- guildmaster
- Kontakt:
Roligt med en turnering i Skåne. Synd att jag inte såg den tidigare. Ha det grymt kul.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
Rawenguard listan har en pod som e obj.secure men som inte betalat komp för det.
Samma med bikesquaden i samma lista