WarCon 2016
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
-
Land_Raider
Re: WarCon 2016
Skitskoj!
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
- Spell Familiar
Mest att vi hade en färdig komp 24 lista på 2000p och nu är den ju lönlösrefabricated skrev:Nu är det någon som är neggo och lite sur i magenFlogger skrev:Oj... Tröskelkomp?![]()
Vi hade redan planerat in WarCon i sommar men nu får vi nog tänka om ordentligt
Parturnering är roligt per defenition.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Det där låter som mall-abuse och ngt som vi måste fixa. Kan du skicka listan?Flogger skrev:Mest att vi hade en färdig komp 24 lista på 2000p och nu är den ju lönlösrefabricated skrev:Nu är det någon som är neggo och lite sur i magenFlogger skrev:Oj... Tröskelkomp?![]()
Vi hade redan planerat in WarCon i sommar men nu får vi nog tänka om ordentligt
Parturnering är roligt per defenition.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Snitt på 33 poäng per komp är ju inte riktigt vad målet för mallen är. Så pma gärna Olof.
Amatör flogger, mina komp 25 nidz möter dina kompisar 24 demoner.
2x Hive fleet detachment +10
2x Hive tyrants, extra allt som inte kompar 14
6x3 pyrovorer 18
7x6 genestealers 21
6x3 pyrovorer 18
7x6 genestealers 21
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.
Fy fan vad hårt. Den listan hade spöat vår lista totaltEnochia skrev:Amatör flogger, mina komp 25 nidz möter dina kompisar 24 demoner.
6x3 pyrovorer 18
7x6 genestealers 21
vad roligt det ska bli 
Jag brukar försöka lägga mig på ganska hög upp på comp-spannet, men nu när det bara är tröskelcomp, och ingen aktiv så har jag byggt det elakste dark eldar lista jag någonsin har spelat på låga 13 i comp.
Jag brukar försöka lägga mig på ganska hög upp på comp-spannet, men nu när det bara är tröskelcomp, och ingen aktiv så har jag byggt det elakste dark eldar lista jag någonsin har spelat på låga 13 i comp.
Fast det är ju tröskelkomp 14Talos skrev:vad roligt det ska bli
Ola har alltid rabattFlogger skrev:Fast det är ju tröskelkomp 14Talos skrev:vad roligt det ska bli
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.