LinCon 2016
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: LinCon 2016
Bord kommer vi att stå för, det är terrängen som är utmaningen. Så absolut Mer terräng är välkommet.
jag utökar antalet platser till 54.
jag utökar antalet platser till 54.
Aetaos´rau´keres tzeentch greater deamon från imperieal armour apocalypse har jag svårt att tolka om den får användas i easy komp, och om den ger komp. Har en kompis som funderar på att köpa den och han vill inte göra detta om den ej får brukas=)
Jacob Ekekrantz- Games of Westeros
Mer ITC åt folket!
Mer ITC åt folket!
ekekrantz skrev:Aetaos´rau´keres tzeentch greater deamon från imperieal armour apocalypse har jag svårt att tolka om den får användas i easy komp, och om den ger komp. Har en kompis som funderar på att köpa den och han vill inte göra detta om den ej får brukas=)
Som jag lässer Apocapalyps boken är den inte tillåten i vanliga matcher av 40k.
(under using this book på Sidan 7 i IA Apocalyps(2013) boken säger endast enheter som är märkta med 40k Stämpeln får användas i vanliga 40k mathcer.)
Komp malen täcker bara dom enheter som får används i 40k alltså är den tyvärr inte tillåten varken av komp malen eller regelboken.
Beroende på hur många vi blir i TOK-bilen kan vi säkert trycka in terräng för två bord i min bil 
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Och vi har väl två fina mattor också 
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Aouto skrev:ekekrantz skrev:Aetaos´rau´keres tzeentch greater deamon från imperieal armour apocalypse har jag svårt att tolka om den får användas i easy komp, och om den ger komp. Har en kompis som funderar på att köpa den och han vill inte göra detta om den ej får brukas=)
(under using this book på Sidan 7 i IA Apocalyps(2013) boken säger endast enheter som är märkta med 40k Stämpeln får användas i vanliga 40k mathcer.)
Komp malen täcker bara dom enheter som får används i 40k alltså är den tyvärr inte tillåten varken av komp malen eller regelboken.
Den är tillåten i vanlig 40k. Den går dock aldrig att spela i 40k då den max får utgöra 25% av armén. Med andra ord måste du spela 4000p för att spela den.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Där ser man men då återstår det att man fortfarande inte får spela med den pga poäng Kostnaden.Flogger skrev:Aouto skrev:ekekrantz skrev:Aetaos´rau´keres tzeentch greater deamon från imperieal armour apocalypse har jag svårt att tolka om den får användas i easy komp, och om den ger komp. Har en kompis som funderar på att köpa den och han vill inte göra detta om den ej får brukas=)
Den är tillåten i vanlig 40k. Den går dock aldrig att spela i 40k då den max får utgöra 25% av armén. Med andra ord måste du spela 4000p för att spela den.
Det skulle uppskattasTrulsante skrev:Beroende på hur många vi blir i TOK-bilen kan vi säkert trycka in terräng för två bord i min bil
Missions på G? =)
Vore kul att börja playtesta listor utifrån vilka missions som kommer
Vore kul att börja playtesta listor utifrån vilka missions som kommer