Och jag använder ordet "tribal" i väldigt vid bemärkelse här. De är egentligen inte varken "riktiga" tribal-mönster eller de västerländska tatuerings-varianterna utan en blandning av massa olika saker. Men huvudsaken är att de passar in på båtarna och DE.

Den första raidern som jag testade på. Den uppdaterade jag för nästan ett år sedan. Då blev det dock aldrig av att fortsätta med övriga fordon och jag tog aldrig kort på den då.

Raider två. Den hade sedan tidigare två gråa skrivtecken i fronten. Så jag målade över dem i gult och fortsatte i samma stil på de bakre delarna av fordonet.

Incubi-raidern. På ena sidan gjorde jag ett slags tribal-demonansikte som skulle passa ihop med målningen på skrovet. Den symbolen är för övrigt rätt kraftigt inspirerad av League of Shadows symbol från Arkham knight. Jag gillar designen, men jag skulle nog gjort den större. På andra sidan gjorde jag lite tribals.

Den första ravagern. Jag ville inte att tribal-mönstren skulle ta över för mycket så jag nöjde mig med lite på aktern.

Å den andra ravagern. Skrivtecken på ena sidan och mönster på den andra.

Den första venomen.

Och den andra. De två nyare venomsen hade tribals sedan tidigare.
Överlag är jag väldigt nöjd med resultatet. Intressant hur en såpass liten detalj kan lyfta modellerna så mycket.
Imorgon kommer en uppdatering utan målning, men med listtankar inför GothCon. Och en kris!