Jag tog 2 nya bilder istället, bara för att det är roligt att sätta ut modeller, fantisera om ett scenario, göra ljud och ta fina bilder!
(Jag är 35 år btw)

Den typen av nördighet har ingen åldergräns (skrivet av en 38-åring)Kaptenen skrev: /.../ bara för att det är roligt att sätta ut modeller, fantisera om ett scenario, göra ljud och ta fina bilder!![]()
(Jag är 35 år btw)
/.../
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
L3go skrev:Den typen av nördighet har ingen åldergräns (skrivet av en 38-åring)
Känns tryggt att veta! Peter Pan är vi allihopa!Ismeno skrev:Känner igen det där beteendet alltför väl, det upphör inte för att man fyllt 40 kan jag meddela.
Tack!Nurgle skrev:Jösses vad häftigt! Tänk om man kunde spela i mörker med bara symboler som lyser upp brädet på det sättet? Night fight fast på riktigt. Modellerna gör sig riktigt bra i underbelysningen.

RUNE skrev:Tidskrävande kanske att måla mosaiken som du gör men jäklar vad det blir snyggt.
Tack!GeneralKriek skrev:Btw dina modeller, disciplin å roliga blogg i allmänt gör att man vill sätta sig ner å maraton måla!:D
Oj.. lysande är svårt. Jo jag ardcoatar huden på mina Tyranider, jag vill att de ska se slemmiga ut!GeneralKriek skrev:Har du något tips på färger till nurgledemoner som ska lysa som lyktstolpar på planen?:D du kör ardcoat på huden när den är färdigmålad va??

Stort tack!!Naz87 skrev:Det är så läckert att man önskar man själv var 28mm så man kunde promenera runt i dina fantastiska miljöer!