Nurgle skrev:W O W Vilken modell..
Gillar tanken med gravitronblasten - schwop - hejdå alla MEQ under blasten.
Själv faller jag alltid pladask för dakka. Vad är det enda som är bättre än quad autocannons? Dubbla quad autocannons!
Quad autocannons???
Vi snackar Heavy 6, S7 AP3 Sunder-kanoner här!
...för grav-flux kanonen måste du spela HH, det alternativet finns inte på relic-varianten.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Excessus skrev:
...för grav-flux kanonen måste du spela HH, det alternativet finns inte på relic-varianten.
Borde inte 10000 års vapenutveckling betyda att vi har samma, fast ännu ballare, skinande leksaker?
Inte i 40k. Innovation är heretiskt, och de flesta teknologierna är bortglömda.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
I fredags släpptes lite grejer till eldar som visades under forgworld open days (eller vad det nu heter) tidigare i höstas. Själv är jag småsugen på en sådan där warpspider wraithknight (heter egentligen något annat men är i allt väsentligt en warpspider wraithknight) och bygga en tematisk lista med bara spiders, night spinners och en sådan wraithknight. Spiders from hell!
Då var det äntligen dags för en av grundarna av grey knights; nathaniel garro eller straight arrow garro Han blir en bra brother captain eller grand master till mina grey knights.
Elevatorlake skrev:Då var det äntligen dags för en av grundarna av grey knights; nathaniel garro eller straight arrow garro Han blir en bra brother captain eller grand master till mina grey knights.
Elevatorlake skrev:Då var det äntligen dags för en av grundarna av grey knights; nathaniel garro eller straight arrow garro Han blir en bra brother captain eller grand master till mina grey knights.
Jag tyckte också den var tråkig när jag såg den första gången men den växer med tiden för mig. Den är inte lika spektakulär som många andra i hh character series men nu tycker jag det är en bra posad modell med fina detaljer. Inte spektakulär men ändå en bra modell.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets