Listor
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Listor
Serpent (och jag) spelar för team bitter, en måste ju leva upp till lagnamnet 
Det var det jag misstänkte, tack ändå!Hylander skrev:Tyvärr kan vi inte låta dig ändra nu. Jag förstår ditt problem, men då listorna nu är ute så kan vi inte tillåta ändringar för man in teär nöjd med sin lista.fauh skrev:För att förtydliga så är jag helt med på att bita i det sura äpplet men eftersom listor fortfarande ändras pga regelmissar och kompmissar så kände jag att det var värt ett försök och sedan hoppas på Hylander och MCs välvilja![]()
Jag har bara spelat i mindre än ett år så man gör ju fortfarande en hel del misstag. Men om folk blir sura eller känner sig lurade så är det bara att säga till så gör jag en Edit och så kan vi lägga ner hela diskussionen. Det vikigaste är ju trots allt att alla är på samma blad så alla kan vara goda och glada den 30e.
Kul övning för oss noobs dock. Det vore väldigt trevligt att se laglistor innan.
Alltid kul att se hur lagen tänkt med upplägg. Sen känner jag att det är lättare och roligare att gå igenom lag än anonyma listor. Man får en bättre igenkännings faktor sen när man ska paira om man har en hum om vad laget har.
Går ju att posta ihop listorna till varje lag
bara ställa upp alla listor i id ordning och sen dela upp dom i block av fyra...
Brukar inte sånt komma ut när väl kompen är satt? Vi kan ju avvakta innan nån går loss och gör ett enormt pdf-dokument under en förmiddag istället för att göra riktigt jobb...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Serpent, tar inte mer än 30 min o göra den sammanställningen, dock stämmer inte listordningen med lagordningen. Så man kan ändå inte se vilket lag som har vilka listor än...
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Way ahead of you...
Det spelar väl inte så stor roll vilket lagnamn som hör till vilka listor?
Är annars bara att göra som max sa, radda upp alla listor efter nummer, dela in i block om 4 och så e det klart. Är man seean mer i tresserad av vilka listor ett visst lag spemar med så är det väl bara att fråga.
För övrigt så såg jag nån DE-lista som köpt nightshields till sin vemon. Det får man inte, tyvärr så noterade jag inte vilket nummer det var.
Det spelar väl inte så stor roll vilket lagnamn som hör till vilka listor?
Är annars bara att göra som max sa, radda upp alla listor efter nummer, dela in i block om 4 och så e det klart. Är man seean mer i tresserad av vilka listor ett visst lag spemar med så är det väl bara att fråga.
För övrigt så såg jag nån DE-lista som köpt nightshields till sin vemon. Det får man inte, tyvärr så noterade jag inte vilket nummer det var.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!