Deldar-fluff.
Deldar-fluff.
Tänkte grotta ner mig i deldar-fluff o undrar om det är Path of the dark eldar som gäller, eller finns det mer mys? Är inte så intresserad av ljudböcker.
Stefan "Krak" Hedström
Re: Deldar-fluff.
path of darkeldar stuff tyckte jag var ganska tråkiga att läsa. Alla karaktärer var alldeles för mänskliga och det sjuka twisted mindsetet som de har i det äldre fluffet var inte riktigt där.
Nu finns det inte mycket fluff i 3rd eddition codexet, men det lilla som fanns framställde verkligen deldar som monster och galningar. Sen fanns även "The Torturer's Tale" Den är sedan länge försvunnen från gws hemsida, men jag har sparat en pdf kopia om du vill ha den så kan jag skicka den i ett pm.
Nu finns det inte mycket fluff i 3rd eddition codexet, men det lilla som fanns framställde verkligen deldar som monster och galningar. Sen fanns även "The Torturer's Tale" Den är sedan länge försvunnen från gws hemsida, men jag har sparat en pdf kopia om du vill ha den så kan jag skicka den i ett pm.
Re: Deldar-fluff.
Gött, slapp jag läsa den luntanTalos skrev:path of darkeldar stuff tyckte jag var ganska tråkiga att läsa. Alla karaktärer var alldeles för mänskliga och det sjuka twisted mindsetet som de har i det äldre fluffet var inte riktigt där.
Läser jättegärna den, stort tack för tips och pdf!
Stefan "Krak" Hedström