Rödes tråd...
Re: The Emperor protects...
Tackar. (Lite skämmigt att jag inte jobbat på med dem i ett högre tempo...)
Har lagt till lite text i min post ovan ang. matcherna igår. Inga Bat. reps direkt men ett litet smakprov för att få en liten bild av vad som hände...
Har lagt till lite text i min post ovan ang. matcherna igår. Inga Bat. reps direkt men ett litet smakprov för att få en liten bild av vad som hände...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Hur går det med husen? 
Ett är färdigt. Ytterligare ett stort och två små är basade och grundade. Ett är bortskuret från sprue...Pipkin skrev:Hur går det med husen?
Nu är Småland och Stockholm washade...
Då är frågan vad jag gör nu...
Grundmåla ovanstående.
Måla färdigt en Knight och isf vilken.
Torrborsta och washa Skiitari och Cult Mechanicus.
Blanda alla ovanstående i en salig röra...
Då är frågan vad jag gör nu...
Grundmåla ovanstående.
Måla färdigt en Knight och isf vilken.
Torrborsta och washa Skiitari och Cult Mechanicus.
Blanda alla ovanstående i en salig röra...
Ser fram emot att se Småland 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
@ Flogger. Klart du gör...
Det blev så att jag satte mig och började grunda Stockholm igår. Kollade upp lite bilder på Stockholms stadsvapen och stora Riksvapnet inför detaljmålandet så småningom. Kommer att dela axelplåtarna i två fält med tre kronor i det ena och det stegrande lejonet mot blå-vit randig botten i det andra. (Det med ursprung hos Folkungaätten och Birger Jarl.)
Det blev så att jag satte mig och började grunda Stockholm igår. Kollade upp lite bilder på Stockholms stadsvapen och stora Riksvapnet inför detaljmålandet så småningom. Kommer att dela axelplåtarna i två fält med tre kronor i det ena och det stegrande lejonet mot blå-vit randig botten i det andra. (Det med ursprung hos Folkungaätten och Birger Jarl.)
Och så var jag tvungen att skissa lite för att få en liten bild av hur det kommer bli...

Grundade färdigt Stockholm igår och har börjat grundmåla baserna på de två Knights som inte har färdiga baser.
OM någon nu har en Cherub över från nya Devestator-lådan så är det nu jag skulle behöva en...

Grundade färdigt Stockholm igår och har börjat grundmåla baserna på de två Knights som inte har färdiga baser.
OM någon nu har en Cherub över från nya Devestator-lådan så är det nu jag skulle behöva en...
-
Elevatorlake
Blir det en warlord med tre kronor? 
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Jupp! Svea Rike med Stockholms stadsvapen på lilla skölden på bröstet. Delade axelplåtar med tre kronor och det stegrande lejonet mot blå-vit randig botten.Elevatorlake skrev:Blir det en warlord med tre kronor?
Stiiiiiliga knights och tack för battle reporten... En Warhound på plan!!! LBK touren blir tokigare och tokigare 
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves