Lonestars 40K
Re: Lonestars 40K
Bilden på knighten genom byggnaden är nog den tuffaste knektbilder jag sett. Helt sjukt bra jobbat!
Sjukt snyggt. Och stooort! Har inte fattat skalan riktigt förut. Ännu mer imponerande i och med storleken.
Tack!
Jag tyckte att det blev mindre när det väl var på plats. Det följer gws mått, så det är 3" mellan våningarna och avståndet mellan fönstren är samma som deras terräng.
Jag tyckte att det blev mindre när det väl var på plats. Det följer gws mått, så det är 3" mellan våningarna och avståndet mellan fönstren är samma som deras terräng.
Då var det igång med småfigurer. Först ut är en hellblade som stått halvfärdig i ett halvår. Och så har jag gett mig på att airbrusha mina figurer och först att bli airbrushade på "riktigt" är ett gäng bloodletters. Jag har ju redan airbrushad vissa saker mest för att kunna vädra med hårsprej. Nu väntar lite finlir på dessa sen är det drygt 50-60 bloodletters till. 

-
Elevatorlake
-
Elevatorlake
Ska du köra svart svärd? Det ser nästan lite omålat ut på bilderna i alla fall men det kanske fungerar bätre nör du har flera och på håll?
I övrigt är det ett snyggt, klassiskt färgschema för bloodletters!
I övrigt är det ett snyggt, klassiskt färgschema för bloodletters!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Ett lager glanslack på vapnet så kommer det till liv ordentligt 
Jag tänkte köra svarta svärd. Dock är de inte helsvarta utan det går från metall till sotsvart vilket bilderna visar dåligt.