Snorbilliga?Halvar skrev:Svärd stort som flygplanet för fan!
Trök att de kan köpa snorbilliga rewards för att få instant death och en extra attack på initiativ eller bara en extra attack.
KHORNE!!
Re: KHORNE!!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
http://www.belloflostsouls.net/2015/03/ ... veals.html
Killpoints för endera spelaren blir till Khorne-mana som Khorne spelaren kan summona demoner och buffa sin arme med.
Verkar störtcoolt.
Codex-cover är förbaskat snyggt med.
Killpoints för endera spelaren blir till Khorne-mana som Khorne spelaren kan summona demoner och buffa sin arme med.
Verkar störtcoolt.
Codex-cover är förbaskat snyggt med.
-
Elevatorlake
Supercoolt med poängen, äntligen börjar det bli lite demoner över det hela!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Tillbaka till 2nd ed när man samlade poäng för att summona demoner, hehe 
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
Ser mycket mumsigt ut...

Men vänta, iTunes preview..."Axe of Khorne" option på en biker champ???
Ser mycket mumsigt ut...

Men vänta, iTunes preview..."Axe of Khorne" option på en biker champ???
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
det är inte greater axe of khorne iaf, det hade varit löjligt imo. nu vet jag dock inte vad axe of khorne gör.
Ja' än't bittä'!
Ap2, instant Death på 6orHalvar skrev:det är inte greater axe of khorne iaf, det hade varit löjligt imo. nu vet jag dock inte vad axe of khorne gör.
INTE unwieldy
men inget styrkeplus? ja då är det väl inte så farligt mycket bättre än en kraftnäve jämt, bara oftast.Flogger skrev:Ap2, instant Death på 6orHalvar skrev:det är inte greater axe of khorne iaf, det hade varit löjligt imo. nu vet jag dock inte vad axe of khorne gör.
INTE unwieldy
Ja' än't bittä'!
Rätt farligt med ap2 på initiativ alltså. Kan ju ha furious charge på enheten.Halvar skrev:men inget styrkeplus? ja då är det väl inte så farligt mycket bättre än en kraftnäve jämt, bara oftast.Flogger skrev:Ap2, instant Death på 6orHalvar skrev:det är inte greater axe of khorne iaf, det hade varit löjligt imo. nu vet jag dock inte vad axe of khorne gör.
INTE unwieldy
-
Elevatorlake
Det behövs ju lite buffar på närstridsenheter så de närmar sig skyttet lite.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets