TOKSPELEN 28/2 - 1/3
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3
Stefan Fällström anmäler sig!
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
hur ser det ut med restriktionerna? Och vad från Forgeworld är tillåtet? Sugen på att spela Raptors, var länge sedan nu 
ETC tillåter inget FW, om de inte genomgått en radikal förändring iår (vilket skulle kunna vara möjligt i och med hur mycket de faktiskt tillåter) 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
bu!!! 
Men jag antog det, de får ligga i skrubben ett bra tag till då. Får försöka klura ut något som är kul att spela men också hårt nog att gå att spela där (vilket innebär skafa nytt eller låna då jag inte äger så mycket pts så bra modeller
) men jag är ju för en gångs skull faktiskt ledig och inte verkar krocka med något så tänkte försöka lifta med Stefan kanske.
Men jag antog det, de får ligga i skrubben ett bra tag till då. Får försöka klura ut något som är kul att spela men också hårt nog att gå att spela där (vilket innebär skafa nytt eller låna då jag inte äger så mycket pts så bra modeller
Vet inte om du får plats faktiskt..... Jag har en hel del ost som ska medNeth_Oni skrev:bu!!!
Men jag antog det, de får ligga i skrubben ett bra tag till då. Får försöka klura ut något som är kul att spela men också hårt nog att gå att spela där (vilket innebär skafa nytt eller låna då jag inte äger så mycket pts så bra modeller) men jag är ju för en gångs skull faktiskt ledig och inte verkar krocka med något så tänkte försöka lifta med Stefan kanske.
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Forge World är inte tillåtet. Super heavies är inte häller tillåtna med undantag för IKs.Neth_Oni skrev:hur ser det ut med restriktionerna? Och vad från Forgeworld är tillåtet? Sugen på att spela Raptors, var länge sedan nu
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
äh, släng ut osten 
Jag ska försöka få med mig nån mer härifrån men vi vet ju hur det brukar se ut...
Jag ska försöka få med mig nån mer härifrån men vi vet ju hur det brukar se ut...
Går det att använda den nya necron codexen som släpps på lördag
tue skrev:Går det att använda den nya necron codexen som släpps på lördag
Det hoppas jag verkligen. Varför spela gamla codexet när det nya kommer gälla på ETC?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen