Ja, troligen kommer vi köra tok standard. Dvs målat och basat för 15p. Vi skall sätta igång allt detta och få lite mer ordning på turneringen och vad som gäller i början av jan.Olof skrev:Har turneringen något målningskrav?
TOKSPELEN 28/2 - 1/3
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Kommer man få spela med formationer?
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Om ETC-restriktioner är tanken bör man få det. Tror de har tillåtit alla formationer just nu, får se om några röstas bort men tror man får spela alla.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Sweet, är sugen på lite blodsänglar deluxe...
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Gustav Andersson anmäler sig!
De Palma Miranda är på!
Förr oss obildade, vad innebär detta?Hylander skrev:KOMPEN:
Okompat med restriktioner liknande ETC
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
-
Michael Carl
Det är nog inte helt spikat än, men det verkar luta åt max två detachments, men inga större begränsningar i övrigt.L3go skrev:Förr oss obildade, vad innebär detta?Hylander skrev:KOMPEN:
Tack. Spika det nu så jag kan anmäla mig och börja stressmåla.Michael Carl skrev:Det är nog inte helt spikat än, men det verkar luta åt max två detachments, men inga större begränsningar i övrigt.L3go skrev:Förr oss obildade, vad innebär detta?Hylander skrev:KOMPEN:
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!