Lonestars 40K

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Röde

Re: Lonestars 40K

Inlägg av Röde »

:wub:
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Elevatorlake

Inlägg av Elevatorlake »

Sjuuuuuuuuuuuukt snyggt!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Tack! :-)

Användarvisningsbild
RUNE

Inlägg av RUNE »

*stående applåd*
:wub:
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Estoy loco amigo.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
msg

Inlägg av msg »

Så jäkla dretsnyggt.. du har inte funderat på att bygga ett bord med "eldartema".. ;)
Iyanden
Orks

Wermland Dice Warriors:
https://www.facebook.com/groups/1579766275595017/

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Tack igen!

Nja... vet inte riktigt med eldartemad terräng. Jag har typ inte ägt nån eldararmé så jag har inga bits eller reservdelar till terräng. Mina första figurer var dock eldar, jag hade 8-10 Guardians och 1 jetbike. :P

Jag fick lite idéer till ett chaos/daemon inspirerat bord när jag gjorde detta, lite åt khorne hållet. Men jag får nog lugna mig lite har inte mycket förvaringsutrymme kvar. :P

Användarvisningsbild
msg

Inlägg av msg »

lonestar skrev:Tack igen!

Nja... vet inte riktigt med eldartemad terräng. Jag har typ inte ägt nån eldararmé så jag har inga bits eller reservdelar till terräng. Mina första figurer var dock eldar, jag hade 8-10 Guardians och 1 jetbike. :P

Jag fick lite idéer till ett chaos/daemon inspirerat bord när jag gjorde detta, lite åt khorne hållet. Men jag får nog lugna mig lite har inte mycket förvaringsutrymme kvar. :P
Ahh, jag förstår.. men det hade varit grymt inspirerande att se dig och dina skills producera en craftworld ;)
Iyanden
Orks

Wermland Dice Warriors:
https://www.facebook.com/groups/1579766275595017/

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Jag kanske antar utmaningen att bygga nåt eldarlikt. Har ju ändå 1-2 eldarspelare som spelar här ibland. Runda former är något svårare än raka "IG/SM" former.

Fick ett litet farthinder på min knightmålning. Det kom en låda med en Tigerhaj till brorsan och 2 Hellblades till mig! :)

Image

Image

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

lonestar skrev:Jag kanske antar utmaningen att bygga nåt eldarlikt. Har ju ändå 1-2 eldarspelare som spelar här ibland. Runda former är något svårare än raka "IG/SM" former.
du kan flyga.. du är inte rädd.. du kan flyga.. du är inte rädd.. ;)
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Skriv svar