SM2014 - Information
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
Re: SM2014 - Information
Andreas Kjell vill spela på ÖSM, das Geld habt im Eftermittag gekommen!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Götta Kjelle!, även om du ringde och väckte mig med den goda nyhetenTrulsante skrev:Andreas Kjell vill spela på ÖSM, das Geld habt im Eftermittag gekommen!
Jimpan verkar smått på också efter att han 19-1 mig igår med sin till tänka SM lista mot min...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
So I keep telling them... men det finns en del spelare här som vägrar ens försöka se tjusningen med att åka iväg och träffa annat folk, se andra arméer och spela annorlunda matcher mot vad de är vana vid.Flogger skrev:Man måste ju inte spela ost. ÖSM är ju en hejdundrandes blandning av hårdhet på arméer.Neth_Oni skrev:det går segt att få med dalfolket
Är det inte ekonomiskt strul så är det ovilja att spela ost. Vi får se hur många jag lyckas dra med i slutändan...
-
Desertlord
Nu börjar det likna något.
Många anmälda nu
Många anmälda nu
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
Hylander skrev:Götta Kjelle!, även om du ringde och väckte mig med den goda nyhetenTrulsante skrev:Andreas Kjell vill spela på ÖSM, das Geld habt im Eftermittag gekommen!
Jimpan verkar smått på också efter att han 19-1 mig igår med sin till tänka SM lista mot min...
Får man fråga vilka raser som spelades på båda sidor?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Bra försök Flogger, bra försök... 
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Du vet att du vill dela med dig, lite grannaHylander skrev:Bra försök Flogger, bra försök...
alla vet ju redan vad Flogger kommer spela:
Inga fordon. Det ska slåss. Det ska troligen vara läskigt.
Så det är klart han vill ha lite koll på rivalerna, så klart han ska få det! Jag spelar inte Tau...
Så det är klart han vill ha lite koll på rivalerna, så klart han ska få det! Jag spelar inte Tau...
Neth_Oni skrev:alla vet ju redan vad Flogger kommer spela:
Inga fordon! Om jag inte kör Imperial Knights med IG allies, då blir det nog ett fordon eller fem