Fick Master of The Forge modellen ur boxen med servitors på posten igår från en själ här på forumet.
Badade av de lager med färg som fanns, kapade av bolterhanden å satte magnet i vristen för möjlighet till combi weapon.
Tog bort poweraxearmen då det IMO räcker med servo arm, satte dit en arm med boltpistol och crimson fistaxelplåt.
Tänkte måla honom som en vanlig Crimson Fist men med röd högerarm+hand för veteranstatus och Mechanicusutbildningen.
Satte ihop tio blood claws/assault marines, 7 fasta med pistol/svärd, 1 med fast svärd och bytbar pistol/flamer, 1 med fast flamer å så en sergeant/blood claw med fast pistol och bytbar powerfist/powersword.
Alla med magnetade ryggsäckar för om jag får lust med jump packs senare.
Tänkte prova måla dom på pinnar då det ibland e lite knepigt att komma åt underifrån med airbrushen.
Saknar vänster axelplåt med näveikon på till alla då den beställningen inte dykt upp, blir att jag målar plåtarna individuella å limmar på.
Planen är grå primer som vanligt men istället för att göra preshade i kanter, skrymslen å så vidare så tänkte jag bara spruta på lite svart underifrån då individuella infanterister känns som att dom e för små för den metod jag använt på fordon.
Edit: Notera skillnaden på tonen i plasten, de ljusa bitarna är från mina gamla lådor assault marines