TEAM JACOB!!!

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
bolterochkniv

Re: TEAM JACOB!!!

Inlägg av bolterochkniv »

haha ifrån den högra vargens huvud att döma verkar den fenrisianska vargstammen vara i trängande behov av lite nytt genetiskt material..
Elias Österlund

"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."

Halvar

Inlägg av Halvar »

bolterochkniv skrev:haha ifrån den högra vargens huvud att döma verkar den fenrisianska vargstammen vara i trängande behov av lite nytt genetiskt material..
how so. den högra ser helt norml ut vad jag kan se. den vänstra (till höger från oss åskådare sett iofs) ser ut att ha fått något ärr över ögat däremot, men det kanske inte har så mycket med inavel att göra?
Ja' än't bittä'!

Vaftrudnir

Inlägg av Vaftrudnir »

Hahaha det här kan urarta bra fort det, bara o luta tebax och njuta. Va nära jag att dra upp en teori om vart vargarna på fenris genuppsättning kommer från men det finns så mkt känsligt folk :p

Användarvisningsbild
Denkan
Kontakt:

Inlägg av Denkan »

till er som fått codexen.

vad tycker ni?
kan man plocka fram vargarna ur skamvrån eller får dom stanna där?
mvh:
Dennis
Pärssi skrev:
Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer ;)
klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...
http://www.garagegamers.se

-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-

Ancalagon

Inlägg av Ancalagon »

Jag tycker absolut att de är värda att plocka fram. Nya boken öppnar upp en hel del för att använda vissa enheter som tidigare aldrig sett spelbordens ljus :) Nya boken känns inte OP, men har några vinnande kombinationer som säkert kommer bli mer vanliga än annat.

Användarvisningsbild
Denkan
Kontakt:

Inlägg av Denkan »

Ancalagon skrev:Jag tycker absolut att de är värda att plocka fram. Nya boken öppnar upp en hel del för att använda vissa enheter som tidigare aldrig sett spelbordens ljus :) Nya boken känns inte OP, men har några vinnande kombinationer som säkert kommer bli mer vanliga än annat.
kul!

nått speciellt som du typ har fått en WOW känsla för?
mvh:
Dennis
Pärssi skrev:
Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer ;)
klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...
http://www.garagegamers.se

-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015

Inlägg av DHettNeck »

Thunderwolf-mount ger nu ett extra wound vilket är nice, dom får också joina vem dom vill, så dom är riktigt nice nu.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Användarvisningsbild
XecrNist

Inlägg av XecrNist »

Att kunna spela 6 HQ är väl rätt trevligt och sen det där med Cunning of the Wolf eller vad den hette var ju också rätt bra om man är bra på att slå högt ;)

Ancalagon

Inlägg av Ancalagon »

Jag kommer invänta expansionen nu till helgen innan jag börjar skissa på listor :) Waaagh Ghazghkull gjorde ju codex orks otroligt mycket bättre med nya relics, formations etc så hoppas på det för SW också :)

Silvertejp

Inlägg av Silvertejp »

Ancalagon skrev:Jag kommer invänta expansionen nu till helgen innan jag börjar skissa på listor :) Waaagh Ghazghkull gjorde ju codex orks otroligt mycket bättre med nya relics, formations etc så hoppas på det för SW också :)
älskar hur GW har gått från att sälja ett codex för 180kr för att spela en armé till att sälja 2 böcker för 760kr för att spela en armé.

Skriv svar