Ulricehamns Open IV 1850p 27-29 Juni
Moderator: daskad
Re: Ulricehamns Open IV 1850p 27-29 Juni
Jag (Stefan Hedström) och Jonas Pärssinen vill dela rum lördagen.
Stefan "Krak" Hedström
-
Gonka Koff
Vill bara säga att det är fantastiskt kul att det kommer Danskar och Finnar! -Är det norrmän med också?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Ingen norrman anmäld ännu, men jag håller med om att det ska bli sjukt nice med utlänningar! 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Uppdaterat med att Tyranider får använda sina datasheets.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Hur funkar det med att anmäla sig som reserv iom bindande anmälan? Dvs när ska jag betala om jag är reserv, om ingen hoppar av blir det ju knas...
Om du är reserv så är det inte bindande, jag kommer meddela personen i fråga innan denna blir uppflyttad från reserv, så han / hon fortfarande kan 
Kommer nog att öka antalet som får plats till minst 34 iaf.
Kommer nog att öka antalet som får plats till minst 34 iaf.
Felix "Daskad" Thuresson
Är supplement tillåtna?
Japp 
Felix "Daskad" Thuresson
Är du verkligen säker på att nids skall få använda sina formations ? Ett av dem är ju sjukt brutet det med alla flygarna...
Inte jämfört med alla andra okompade arméer. Den formationen gör bara att nids kanske kan vara med och tävla istället för att förlora automatiskt i deployment.kombat skrev:Är du verkligen säker på att nids skall få använda sina formations ? Ett av dem är ju sjukt brutet det med alla flygarna...
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen