lonestar skrev:Lika snyggt som alla andra. Det är skönt när man kan se slutet på ett projekt för då vet man att det snart är dags för nästa
Ja sju Plague Marines står på brickan just nu. Sen återstår bara två Vindicators, Scabeiathrax, fjorton Plagebearers, sju baser Nurglings och Mamon och hans Herald... Baggis.
Iyanden pockar på min uppmärksamhet i en granntråd och en ny liten fuling till projekt börjar sakta ta form där inne i de mörka vindlande gångarna...
Tackar för uppmärksamheten... Halvsvårt att få respons när jag bara producerar likadana figurer...
Fick åtminstone Rotting Flesh lagt på fyra modeller idag. Det minsta jag kan tänka mig göra imorgon är att få nästa tre till samma standard. Hoppas hinna färdigt med dem i helgen men det är väldigt tveksamt...
Röde skrev:Fick åtminstone Rotting Flesh lagt på fyra modeller idag. Det minsta jag kan tänka mig göra imorgon är att få nästa tre till samma standard. Hoppas hinna färdigt med dem i helgen men det är väldigt tveksamt...
Bara att köra på Snart får du kaffedoppa på mysturneringen
Så j*vla gött. Två nyanser kvar på dessa sju. Har hunnit få dit Rotting Flesh, Devlan Mud, Baal Red och så tre blå toner på Plasma Guns idag. Nu återstår Ushabti Bone och Skull White, sen är jag i hamn med GarageGamers och Blood Frenzy-listorna...