Bläh! När man äntligen får tummen ur och tar sig tid för en turnering blir man sjuk! Ligger däckad i influensan och kommer tyvärr inte att kunna vara med på helgens äventyr.
Stort tack till arrangörerna för en fantastisk turnering. Jag vill även tacka mina motståndare för att dom stod ut med min bristande rutin för att dom gav mig 5 trevliga matcher. Börjar allt bli lite sugen på gothcon endå nu
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
1. Jocke Engström
2. Per Stureson
3. Elias Österlund
4. Joppe Josefsson
5. David Utter
Best Painted: Joppe Josefsson
Sporstmanship: Joppe Josefsson
Vi delade också ut två extra priser. Jonas Nero fick pris som årets grunt, då han inför turneringen varit en jättestor hjälp med terrängbygge, och med att hålla humöret uppe med glatt humör och märkligt, nästan Thoren-inspirerat beteende. Stor eloge. Michael Carl mottog också ett lifetime achievment award för skapandet av systemet som vi nu alla(på västakusten iaf) använder, en stor insats som gjort många turneringsarrangörers liv enklare. Ytterligare en stor eloge på det!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham