All is dust...
Re: All is dust...
Väldigt fina. Så mycket snyggare än de riktiga! Bra gjort!
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
Verkar vara ensam om att inte gilla scibor's Thousand Son hjälmar... Såklart inget personligt jag hejar alltid på Thousand Sons, som såklart är den coolaste legionen!
Färg kan göra skillnad, dock...
Färg kan göra skillnad, dock...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
-
Gonka Koff
En gång, i framtiden ser jag dig och mig, min käre Fogger, stå och battla, inte med träliga Nids v/s Necrons, utan Thousand Son v/s Black Legion. Fan va najsigt å snajsigt!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Jag har fortfarande en trollis du ska få... När ses vi?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Och DÅ får du inte ge upp! Abaddon ger inte upp!Gonka Koff skrev:En gång, i framtiden ser jag dig och mig, min käre Fogger, stå och battla, inte med träliga Nids v/s Necrons, utan Thousand Son v/s Black Legion. Fan va najsigt å snajsigt!
Röde! Vad sägs om att samåka till GG? Har ju massa Nurgle prylar till dig också
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Plockar ni upp mig eller kommer ni och parkerar hos mig och vi tar min bil?Flogger skrev: Röde! Vad sägs om att samåka till GG? Har ju massa Nurgle prylar till dig också
Röde skrev:Plockar ni upp mig eller kommer ni och parkerar hos mig och vi tar min bil?Flogger skrev: Röde! Vad sägs om att samåka till GG? Har ju massa Nurgle prylar till dig också
Det blir bara jag så jag parkerar gärna hos dig då min bil inte är någon höjdare, immas igen så fort man kör mer än 1km :p
Ok!Flogger skrev:Röde skrev:Plockar ni upp mig eller kommer ni och parkerar hos mig och vi tar min bil?Flogger skrev: Röde! Vad sägs om att samåka till GG? Har ju massa Nurgle prylar till dig också
Det blir bara jag så jag parkerar gärna hos dig då min bil inte är någon höjdare, immas igen så fort man kör mer än 1km :p
De blev grundmålade idag 

Är riktigt sugen på att köpa en Reaver Titan till dem nu när studiebidragen ramlar in om några veckor

Är riktigt sugen på att köpa en Reaver Titan till dem nu när studiebidragen ramlar in om några veckor