Vallejo liknande flaskor
Vallejo liknande flaskor
Vet inte om detta är rätt plats för denna fråga men men.
Jag undrar någon vet ett ställe i Sverige som har tomma plastflaskor sådana som Vallejo använder?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Jag undrar någon vet ett ställe i Sverige som har tomma plastflaskor sådana som Vallejo använder?
Re: Vallejo liknande flaskor
Exakt. De hittade jag oxå
Nu behövs bara en svensk leverantör
Gissar att fraktkostnaden blir mindre om de skeppas från Sverige
paket från england brukar nästan vara billigare än i SverigeCliffisen skrev:Exakt. De hittade jag oxå
Ah fasiken. Kollade aldrig om den kunde skeppas.
Nu behövs verkligen hjälp
Någon annan som har någon ide?
Nu behövs verkligen hjälp
Någon annan som har någon ide?
Hur viktigt är det egentligen att det kommer från Sverige?
Jag beställde mina 'dropper bottles' från ebay. Finns i flertalet olika storlekar och utföranden. De flesta säljarna erbjuder antingen en blygsam fraktkostnad eller gratis frakt. Du har dina flaskor på ungefär en vecka.
Jag beställde mina 'dropper bottles' från ebay. Finns i flertalet olika storlekar och utföranden. De flesta säljarna erbjuder antingen en blygsam fraktkostnad eller gratis frakt. Du har dina flaskor på ungefär en vecka.
Tanken med Sverige var fraktkostnaden och leveranstiden. Men det verkar inte vara några problem enligt dig. Jag testar eBay och ser hur det går.
Har du namnet på säljaren som du använde sig av?
Har du namnet på säljaren som du använde sig av?
Jag köpte en stor påse med massa flaskor på ebay och är helnöjd. Har aldrig haft dropflaskor innan för jag har kört på GWs men älskar verkligen dessa flaskor.
http://www.ebay.com/itm/221306528057?va ... 1439.l2649
Roar mig med att blanda egna washes och egna färger. Ibland även hälla över en GW-färg för att kunna droppa ut färg istället.
http://www.ebay.com/itm/221306528057?va ... 1439.l2649
Roar mig med att blanda egna washes och egna färger. Ibland även hälla över en GW-färg för att kunna droppa ut färg istället.
Frakten från Kina kan ju däremot ta hur lång tid som helst; speciellt om man kör på gratis frakt-alternativet. Uppskattad leveransdatum var t.ex. fram till 27 Mars på auktionen som xedric länkade till.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Snark... Jaha jag får kolla runt lite och se vad det blir. Får testa och hoppas på det bästa