Bara en påminnelse att de genererar powers i nurgle disciplinen, plague är till demoner enbart.Röde skrev:Psykers genererar sina besvärjelser Codexens Plague-Discipliner.
Count the Seven...
Re: Count the Seven...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Ja det är klart... Jag tror folk förstår iaf. De har inte grundregelboksbesvärjelser alltså, utan så Nurgligt/Death Guardigt som möjligt...Excessus skrev:Bara en påminnelse att de genererar powers i nurgle disciplinen, plague är till demoner enbart.Röde skrev:Psykers genererar sina besvärjelser Codexens Plague-Discipliner.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Har mött personer som rullat på demon-bokens besvärjelser så jag tänkte jag skulle påminna.Röde skrev:Ja det är klart... Jag tror folk förstår iaf. De har inte grundregelboksbesvärjelser alltså, utan så Nurgligt/Death Guardigt som möjligt...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Jag man slutar kanske aldrig att förvånas...Excessus skrev:Har mött personer som rullat på demon-bokens besvärjelser så jag tänkte jag skulle påminna.Röde skrev:Ja det är klart... Jag tror folk förstår iaf. De har inte grundregelboksbesvärjelser alltså, utan så Nurgligt/Death Guardigt som möjligt...
Då har jag iaf börjat putsa lite på några Plague Marines...
Verkar också som om jag fått fatt i lite ikoner för att fixa till mina Vindicators. Nu ska postgången funka bara.
Verkar också som om jag fått fatt i lite ikoner för att fixa till mina Vindicators. Nu ska postgången funka bara.
Och här kommer lite bilder av vad som pågår...

Lite av och på med blixten för att göra färgerna lite större rättvisa...
Killen med lite possessed-bitz är således Grp.C.
Går trögt. Behöver lite pepp.

Lite av och på med blixten för att göra färgerna lite större rättvisa...
Killen med lite possessed-bitz är således Grp.C.
Går trögt. Behöver lite pepp.
Ser snyggt ut som allt annat du gör Röde!
Snyggt röde! Ser fram emot att få se den irl!
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Sköna gröna nyanser och väldigt fina baser, det här blir en finfin armé!
PEP-PEP-PEP!
PEP-PEP-PEP!
Då var de två gubbsen ovan färdiga och putsningen på nästa påbörjad. Går sjukt trögt.