En stor 40k samling eventuellt till salu

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Corpus-Exanime

En stor 40k samling eventuellt till salu

Inlägg av Corpus-Exanime »

Jag sitter på en rätt stor samling med 40k. Jag har minst 24 000 pts ihop-byggt, men relativt lite målat, däremot är mycket grundmålat. Jag kan inte säga exakt hur mycket det är eftersom jag inte ens öppnat alla paket, minns att jag har några Leman Russ tanks och en eller två landraiders som jag inte ens fått ur plasten och att jag utökade mina arméer även mot slutet. Det var flera år sedan jag spelade och egentligen tänkte nog låta eventuella framtida barn ärva det hela då de och tio eller fler av deras vänner kunnat spela :P Jag skulle gissa att jag har ca 27 -30k pts totalt om man inte köttar på med en massa gear till trupperna vilket jag aldrig gjorde själv för då hoppar det nog upp rätt mycket.

Jag har (här använder jag en gammal lista som referens och höftar fram det hela lite)

Eldar: ca 4000 pts

Tyranids: ca 5500 pts

Black Templar: ca 2700 pts

Necrons: ca 4500 pts

Imperial Guards: ca 4000 pts

Tau: ca 3000 pts
megabattle.jpg
megabattle.jpg (84.51 KiB) Visad 1912 gånger
Bilden är gammal och visar inte allt då jag spelade vidare i några år till efter att den togs. Det var ifrån en riktig 40k battle. Vi körde 20 000 pts per sida - allt på en spelplan som bestod av tre bord. Matchen tog tre dagar. Vi var fyra spelare totalt men jag hade med mig 18 0000 pts till vår sida. Ganska galet. Saknar nästan de gamla nördtiderna. :P

Men tja i vilket fall som. Finns det något intresse för folk att avsevärt bygga ut sina arméer? Jag är inte säker på vad jag vill sälja men jag kan garantera att jag INTE kommer att sitta och sälja en enhet där och någon gubbe här. Jag sitter på några flyttlådor 40k så det är inget jag orkar med.
Jag är upptagen med en flytt så någon affär blir lite svårt inom de närmsta två veckorna - så se det här mer som en intressekoll. Vem vill inte kunna ägna en halv dag bara åt deployment av sina närmre 30 k enheter liksom? :P (Nej jag har inga titaner eller liknande. Det är bara GW grejer rakt av.)

Någon som känner sig manad att lägga något intressebud så att jag vet om det är värt att packa upp lådor och ta mer bilder etc?

Användarvisningsbild
z3bb3

Re: En stor 40k samling eventuellt till salu

Inlägg av z3bb3 »

PM
Top 3 40k "performances"
Januarirussen (2014)Plac. 8/16
NOS Summerslam (2013)Plac. 7/12
Last man standing II (2014)Plac. 12/17

OhmanJ

Inlägg av OhmanJ »

Du har PM från mig med!

Pertan

Inlägg av Pertan »

Hej,

Är ev intresserad av din Necron armé.

Vad vill du ha för den?

Solaris

Inlägg av Solaris »

Jag spanar lite efter dina IG. Svårt att ge bud utan att veta vad det är.

Användarvisningsbild
Jörgen

Inlägg av Jörgen »

Nyfiken på vad du har till Tau och Tyranids.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Nyfiken Eldar...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Skriv svar