Rödes Iyanden
Re: Rödes Iyanden
kämpar med att inte få komplex av hur snyggt du målar, och se det som inspiration istället.
*dubbel ful-gul-tummen-upp-smilie*
*dubbel ful-gul-tummen-upp-smilie*
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Yx modellerna är så jäkla nice! Sen tycker jag det är rätt soft med hög styrka, ap2 och 4++. Visst inte så mycket attacker men va fan, det är inte därför man tar dem.
Kan man sätta dit den där lilla flärpen som Wraithblades har på huvudet även på Wraithguards utan att det blir konstigt? Jag har redan tagit mig friheten att hänga på dem tassetter. Det funkar tycker jag. Men vad säger folk om hjälmarna?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Är väl ändå vapnen som definierar vad de är för något? Förstår öht inte varför GW gjorde två olika enheter istället för att bara ge wraithguards närstridsvapen.
Håller med jonke.
Gillar dessutom den vita luvan på farseern. Bryter av på ett sjysst sätt.
Gillar dessutom den vita luvan på farseern. Bryter av på ett sjysst sätt.
Ska limma färdigt det jag har nu i helgen är tanken. Februari får bli en Chaos-månad målningsmässigt för att få färdigt min lista till GarageGamers.
Då Necrons nu byter ägare finns ekonomiskt utrymme för att köpa Eldar. Kommer att beställa rubbet till tänkta armén under nästa vecka... 
Om jag hinner få hem och limma Eldargrejerna så blir det Mech-Iyanden.imp skrev:Vad ska du spela 2/3?