benmannen skrev:Jag måste tyvärr avanmäla mig: Stefan Viterstedt
Hoppas på fler arrangemang snart dock. Kan ni inte köra en i månaden eller så?
Tråkigt!
Jo, det hade varit riktigt roligt ... Dock lite övermäktigt för en oerfaren arrangör som dräneras på tid och energi av två små minioner i hemmet
Finns det fler som vill sam-arrangera lite tävlingar så är jag mer än gärna intresserad av att hålla tuneringar lite oftare.
Top 3 40k "performances" Januarirussen (2014)Plac. 8/16 NOS Summerslam (2013)Plac. 7/12 Last man standing II (2014)Plac. 12/17
Jag antar att vi (Jag) som spelar Nids far kora pa gamla Codexet da komp gruppen inte kommer ha tid att skriva en komplista for nya?
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.
Verkar ha lite problem att betala, den havdar att det ar fel clearingnr, kanske ar nagot konstigt med handelsbanken?
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.
Enochia skrev:Verkar ha lite problem att betala, den havdar att det ar fel clearingnr, kanske ar nagot konstigt med handelsbanken?
Första 9an i kontonumret tillhör clearingnumret. Så bara ändra det
tackar tackar