refabricated skrev:Lägg till att alla vapen nedgraderas till att bara använda följande templater:
- Large blast
- Blast
- Template flamer
Sen kan vi börja prata...
Länge leve konservativismen! HURRA! HURRA! HURRA!
refabricated skrev:Lägg till att alla vapen nedgraderas till att bara använda följande templater:
- Large blast
- Blast
- Template flamer
Länge leve ironismen.Flogger skrev:refabricated skrev:Lägg till att alla vapen nedgraderas till att bara använda följande templater:
- Large blast
- Blast
- Template flamer
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
L3go skrev:Länge leve ironismen.Flogger skrev:refabricated skrev:Lägg till att alla vapen nedgraderas till att bara använda följande templater:
- Large blast
- Blast
- Template flamer
Sedan instämmer jag visserligen i vad du säger, men det är svårt att hålla sig ibland.
Jag tycker det är lustigt att du får tycka att vissa delar är ok och andra inte. Men när andra spelare tycker att ytterligare saker är spelaförstörande så hånar du dom...Flogger skrev:Väntade bara på det!![]()
Jag tycker det är roligt att hela 40k communityn verkar så anti när det egentligen bara är D-vapen som är fel, inte 10" blasts eller stora monster. Och det är uppenbart att det är D-vapen som är problemet när man läser om hur "dåligt" escalation är.
Hade inte varit ett problem alls för SWEFAQen att säga att lords of war tillåts men inte D-vapen.
DHettNeck skrev:Jag tycker det är lustigt att du får tycka att vissa delar är ok och andra inte. Men när andra spelare tycker att ytterligare saker är spelaförstörande så hånar du dom...Flogger skrev:Väntade bara på det!![]()
Jag tycker det är roligt att hela 40k communityn verkar så anti när det egentligen bara är D-vapen som är fel, inte 10" blasts eller stora monster. Och det är uppenbart att det är D-vapen som är problemet när man läser om hur "dåligt" escalation är.
Hade inte varit ett problem alls för SWEFAQen att säga att lords of war tillåts men inte D-vapen.Lite väl mycket dubbelstandard där.

Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
+1. Jag har sett värre...daskad skrev:Håller inte med om dåligt målade, men håller med om snygga modeller! DG ftw