Gamers Weekend 25-26/1 2014
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
- Pappersbåt
Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014
Gillar inte att komma med dumma frågor men är det aktiv komp?
Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.
Ja det antar jag eftersom det är subjektiv komp. Lite onödigt annars.
ok. tack.LillePer skrev:Mallen är inte specifikt gjord för denna turneringen. Därav inlägg om allies i mallen. Dock vet jag inte om banningen av allies kvarstår efter ändringen av upplägg. Något som kinna folket gärna får svara på. (jag tycker det hade varit kul att spela utan som omväxling)
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Helt riktigt, lien miss att låta allies stå med, det är nu ändrat och No allies gäller.
Aktiv komp kommer att användas samt halva din komp i bonus innan turneringen är igång.
/Joakim
Aktiv komp kommer att användas samt halva din komp i bonus innan turneringen är igång.
/Joakim
Jag håller med. Kan inte vara med på Kinna men det hade varit sjukt nice att möta någon armé som inte allierar in farseer eller broadsides.LillePer skrev:Mallen är inte specifikt gjord för denna turneringen. Därav inlägg om allies i mallen. Dock vet jag inte om banningen av allies kvarstår efter ändringen av upplägg. Något som kinna folket gärna får svara på. (jag tycker det hade varit kul att spela utan som omväxling)
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
-
Silvertejp
Varför är det så få anmälda? Jag vill vara med och leka! Daniel Kirby, GAST.
Har skickat ett mail för anmälan.
Jag skall såklart dit. Måste bara anmäla mig....
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Givetvis jag också!