Hirst arts formar säljes, säljer dom till halva ny priset. Bara gjutit gips i dom som inte sliter på samma sätt som om man gjuter med resin.
Vill ha så många som möjligt sålda asap så väntar med att sälja styckevis än så länge. Säljer pga att jag gjutit klart och hinner inte med mer pga mer intresse för målningen....
Har även lite mer än 3 kg primodur gips, som är ett bra gips att använda till terräng.
Länk till hirst http://www.hirstarts.com/
Formar till salu
#40 Basic block
#55 Bell tower
#56 Tomb
#63 Octagon tower
#200 Wall builder
#273 Pipeline floor
#277 Large grate
#302 Cargo Bay Accessory
Pris: 200:- st
Hirst arts formar
Moderator: Katarsis
Re: Hirst arts formar
De kostar väll inte 400:- nypris?
Jo, lr ja 399:- och kom nu inte med att de kostar minsan x DOLLAR om man köper dom i USA.... För jo det gör dom men då lär man ta med frakt, tull och moms i beräkningen, visst det är inte jämt man åker på alla avgifter eller ens nån men det blir kinkigare och kinkigare med det så dom som vill prova det ist står det fritt att göra det. Här hemma i butik kostar dom 400 och jag ska ha hälften av det om jag ens kommer sälja dom.
-
Silversixx
Nej det gör det inte, men dom är ej längre ttill salu heller så.....
Lycka till, till alla som nu är så säkra på att det blir billigare med formar från staterna!
mvh
Lycka till, till alla som nu är så säkra på att det blir billigare med formar från staterna!
mvh
-
Silversixx
Det var en helt ärlig fråga från min sida då jag ville köpa två formar.
Hej!
Jag köper gärna: #273 Pipeline floor, #277 Large grate och #302 Cargo Bay Accessory för ditt begärda pris (600Kr + frakt).
Ser att du vill sälja mycket på en gång, hör gärna av dig om du vill sälja.
//Daniel
Edit: DOH! Läs före inlägg... Ser att du inte ville sälja längre. Ångrar du dig så skicka ett PM eller maila på daniel.balder@telia.com.
Jag köper gärna: #273 Pipeline floor, #277 Large grate och #302 Cargo Bay Accessory för ditt begärda pris (600Kr + frakt).
Ser att du vill sälja mycket på en gång, hör gärna av dig om du vill sälja.
//Daniel
Edit: DOH! Läs före inlägg... Ser att du inte ville sälja längre. Ångrar du dig så skicka ett PM eller maila på daniel.balder@telia.com.