Flogger skrev:Det där ser jävligt nice ut!! Ser fram emot att se hela Schwärmherrschern!

Tack! Jag ser också fram emot att se hur han blir till slut
Den spanska titeln på lådan är också skön: Señor de la Horda!
Ismeno skrev:+1. Snart hemma med projektet nu!
Japp, det är nära nu!
Riktigt kul att bryta upp en ny låda och inte ha något annat som står i kö. Jag har en del begagnat, men det kvalar in i samma hög som potentiell terräng, det går att fixa till om jag vill men är inget måste på något sätt.
Jag vet inte ens vad jag ska måla efter Señor de la Horda, jag har ingenting hemma.
Dumt gjort.
Glädjen över att ha limmat ihop honom fördrevs snabbt av ångest över hur jag limmat ihop honom.
Han såg inte ut som mina drömmars Swarmlord, konverterad till något jag inte kunde stå för.
00:20 hade jag vridit på mig tillräckligt i sängen, jag fick nog och gick upp och klippte och slet sönder honom igen, sen kunde jag sussa sött.
Nu får det ta sin tid, jag måste bli helnöjd.
Men det var bra på ett sätt, nu vet jag hur jag vill ha honom, och lägger vikt vid detaljerna.
Ikväll har jag fixat två armar, that's it.
Jag vill ha honom i en löpande position, med en arm redo för ett svepande hugg och en arm argt pekande på en fiende i linje med hans blick, det känns bra just nu.
Överkroppen är lätt vriden, benen justerade för framåtrörelse, kroppen lätt lutad framåt, pekarmen uträtad.
Nu känns det bra igen, kommer sova gott inatt.
Swarmlord - Very WIP
PHOTOBUCKET