Hahaha.. vad köpte du, och när har du det färdigmålat?L3go skrev:Du är en inspiration, herr Kapten. Jag ska försöka följa i dina fotspår (efter att jag packat upp 2000-bagis-beställningen som kom från wayland igår)
Och Tack!
Hahaha.. vad köpte du, och när har du det färdigmålat?L3go skrev:Du är en inspiration, herr Kapten. Jag ska försöka följa i dina fotspår (efter att jag packat upp 2000-bagis-beställningen som kom från wayland igår)
20+ Warriors (ett par ska konverteras till hive guards)Captaingallas skrev:Hahaha.. vad köpte du, och när har du det färdigmålat?L3go skrev:Du är en inspiration, herr Kapten. Jag ska försöka följa i dina fotspår (efter att jag packat upp 2000-bagis-beställningen som kom från wayland igår)
Och Tack!
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
14 månader kvar - du fixar det!L3go skrev:Realistiskt kanske allt kan vara klart julen 2014.
3558 + Swarmlord (280) = 3838Captaingallas skrev: På målarbordet just nu står en orörd Zoanthrope, efter honom tror jag att jag klämmer in så många gamla Genestealers jag hinnner hela månaden ut. November har jag tänkt lägga helt på en Swarmlord, sen kan det inte vara många poäng kvar till 4000!
Sant, det är inte alls långt kvar!Flogger skrev: 3558 + Swarmlord (280) = 3838
+
11 Genestealers med toxin sacs: 160p
4006p
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Precis! Jag bör hinna!daskad skrev:och det är ju långt kvar tills årsskiftet