1) nejbolterochkniv skrev:ett litet sidospår då:
1) kan ork nobbar ha shootas i enheter med shoota boys, även när de har klaw?
2) kan painboys ha eavy armour eller annan utrustning?
om ja, vart kan man läsa om detta?
2) nej
1) nejbolterochkniv skrev:ett litet sidospår då:
1) kan ork nobbar ha shootas i enheter med shoota boys, även när de har klaw?
2) kan painboys ha eavy armour eller annan utrustning?
om ja, vart kan man läsa om detta?
Ni måste skämta...Katarsis skrev:Håller med.DHettNeck skrev:Jag tycker det är rätt solklart att en apotekare INTE får köpa uppgraderingar som veteraner får ta och att Hyll-anders "fuskar" när han spelar flaggan på apotekaren.
Nope, vi är ytterst seriösa. Att sätta flaggan på apotekaren kan likställas med att ge big shootan till en noob.Hylander skrev:Ni måste skämta...Katarsis skrev:Håller med.DHettNeck skrev:Jag tycker det är rätt solklart att en apotekare INTE får köpa uppgraderingar som veteraner får ta och att Hyll-anders "fuskar" när han spelar flaggan på apotekaren.
Och hela Europa har fel därmed... I beg to disagree...DHettNeck skrev:Nope, vi är ytterst seriösa. Att sätta flaggan på apotekaren kan likställas med att ge big shootan till en noob.Hylander skrev:Ni måste skämta...Katarsis&+1 skrev:Galenskaper
Nej, inte hela europa, någon konstig nerd på ett forum som gjorde ETC-FAQnHylander skrev:Och hela Europa har fel därmed... I beg to disagree...
Nu ska vi inte vara så bittra her mysfarbrorHylander skrev:Jag stödjer mig på, like någon kass ETC domare som helt ensam har skrivit in detta i en pissturnering så går av stapeln på Europas bakgård, på de argumenten som Neil kör med. Kort jag håller inte med er.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Jo jag måste nog erkänna bitterheten i denna. Vi har spelat på detta viset sedan DA dök upp. Vi har fått det bekräftat från annat håll att det spelas så även där. Vad har ändrats egentligen? Mjo jag joinar Widner (ingen fnutt denna gång) snart med min bitterhet... Känns lite som Stenmark..DHettNeck skrev:Nu ska vi inte vara så bittra her mysfarbrorHylander skrev:Jag stödjer mig på, like någon kass ETC domare som helt ensam har skrivit in detta i en pissturnering så går av stapeln på Europas bakgård, på de argumenten som Neil kör med. Kort jag håller inte med er.Ibland måste jag bråka med nån annan än flogger
Tackarrefabricated skrev:RAW: GW glömde nån rad i codexen här och enligt gamalt prejudikat har Hylander rätt.