Captains Corner
Re: 4000p Tyranids
Härligt att se. Glöm inte att vifta med honom i morgon, så vi ser dig under matchen! Om du nu inte kan peta orcherna från Stoke i ögonen med honom...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Tack! Vi sitter på första läktaren rakt ovanför Stokefansen, det får blir några bilder från arenan också!Serpent skrev:Härligt att se. Glöm inte att vifta med honom i morgon, så vi ser dig under matchen! Om du nu inte kan peta orcherna från Stoke i ögonen med honom...
Meningen igår var att lägga upp en liten Recap av Timmy the Termagants tidigare utflykter, menmed typ 100 pers som delar en sunk-router här i hotell-lobbyn sabbade uppladdningen av bilder, så det blir idag istället.
Jag vet att det är en målarblogg och ingen reseblogg, så vän av ordning får ursäkta, men jag tycker det är ganska kul att ha med mig Timmy runt om på resor ta bilder när jag inte kan måla och det är frivilligt att läsa här.
Recap: Tidigare utflykter
PHOTOBUCKET
Här är bilder från dagens äventyr, se föregående inlägg för gårdagens
PHOTOBUCKET
Imorgon blir det besök på Emirates, kanske hinner vi även något annat kul!
Målningen är planerad att återupptas på lördag, jag har en Ghostbusters-Zoanthrope som väntar.
Jag hade dessutom inte mage att inte handla när jag övertalat GW Oxford Street att ha min Carnifex på display hos dem, så jag köpte en Zoanthrope till.
När den också är målad har jag fem stycken!
Senast redigerad av 1 Kaptenen, redigerad totalt 20 gånger.
Jäklar vad du flänger runt. Hinner du med någon god mat och pilsner/ale då?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Jajemen! Vi hänger på låset när frukosten börjar serveras 07:00 om dagarna och sedan har vi massor av tid på stan och tar det faktiskt ganska lugnt. Att resa utan barn är löjligt billigt och tidseffektivt! 
Väl vevat, Timmy the Termagant! 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Hemma igen och tillbaka vid målarbordet.
Arsenalspecial
Liten bilspecial på Timmy the Termagants äventyr på Emirates på semestern.
PHOTOBUCKET
Jag försökte tillgodose önskemålen om bilder på den och det, det blev ganska nära
PHOTOBUCKET
När han är klar vet jag inte riktigt vad jag ska ta tag i, men det lutar åt 2 Hiveguards som ännu ligger i blisterpack.
Arsenalspecial
Liten bilspecial på Timmy the Termagants äventyr på Emirates på semestern.
PHOTOBUCKET
Jag försökte tillgodose önskemålen om bilder på den och det, det blev ganska nära
Lottomannen skrev:Jag vill se en termagaunt på mittfältet
Close enough?daskad skrev:Ta en bild när Wenger håller i Termaganten!
PHOTOBUCKET
När han är klar vet jag inte riktigt vad jag ska ta tag i, men det lutar åt 2 Hiveguards som ännu ligger i blisterpack.
Senast redigerad av 1 Kaptenen, redigerad totalt 20 gånger.
Ja, det var väl nära nog 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- Lottomannen
4000p Tyranids
Underbar semester!
Såg att det var mängder med Nidz-grejer ute på Tradera om förråden börjar sina.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Såg att det var mängder med Nidz-grejer ute på Tradera om förråden börjar sina.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free