Sveriges största målade 40k-armé - Utmaning!
Re: Sveriges största målade 40k-armé - Utmaning!
Ska se om jag kan få tag på nån bild från senaste apocalypse matchen där det spelades orcs mot empire, lite osäker på storlek men tror de körde ca 35k per sida.
Mats Weingård
Måla klart eller stoppa undan kameran! 
+1Anton skrev:Måla klart eller stoppa undan kameran!
För börjar vi prata modeller som inte är färdigmålade, så tror jag inte att jag har något tillräckligt stort bord
Så tror jag många har det..Ceasar skrev:För börjar vi prata modeller som inte är färdigmålade, så tror jag inte att jag har något tillräckligt stort bord
@Smaug, utmaningen ligger i att bildbevisa att någon har den största armén med bara fullt målade och basade gubbar.
Kör vi hardcore hobbyism, vilket jag föredrar, ska det även vara enhetligt och egenmålat, inga 10.000 commissionade poäng, pengar kan alla skrapa ihop, det är tiden med penslarna som imponerar och skiljer amatörerna från nördarna.
Det är en himla massa modeller på bilderna men för att veta om den är störst hittills så måste de omålade, obasade och halvmålade rensas bort och en ny poängsumma räknas samman.
Går det att fixa? Hoppas!
Fast vad jag kan se från Smaugs inlägg så är inte en enda bas basad, bara målade i olika färger...