Tabletop'Crons
Re: Tabletop'Crons
Nu har jag knivat mina Crypteks och gamla Lorden och klämt dit nya stavtoppar. De är nu Crypteks alla tre. Jag tycker det blev en klar förbättring. Bilder när de fått färg.
(Om du hoppat över sidan 5 i tråden så har du missat bilder.)
Nu har de börjat bli så många så jag överväger någon form av unit marking på Immortals.
Edit aningen senare under kvällen...
Washat Spyders och Tomb blades. Börjat måla baserna till de samma. Börjat måla Crypteks stavar. Hyfsat nöjd med helgens pill men får hålla uppe tempot om jag ska hinna färdigt till Battle of Gobs 2.
(Om du hoppat över sidan 5 i tråden så har du missat bilder.)
Nu har de börjat bli så många så jag överväger någon form av unit marking på Immortals.
Edit aningen senare under kvällen...
Washat Spyders och Tomb blades. Börjat måla baserna till de samma. Börjat måla Crypteks stavar. Hyfsat nöjd med helgens pill men får hålla uppe tempot om jag ska hinna färdigt till Battle of Gobs 2.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Myndig blick på lorden! Snygg.
Blir orolig om du behöver hålla tempot uppe för att hinna...
Byggt ett gäng 40mm baser samt basat och bestämt färger på skaraber.

Blir orolig om du behöver hålla tempot uppe för att hinna...
Byggt ett gäng 40mm baser samt basat och bestämt färger på skaraber.

Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
@ Bulgrim. Finfint.
Jag har just grundat och torrborstat 20 Warriors, 20 Immortals, 5 Deathmarks och en Lord... Aningen stel i nacken nu... Wash om en stund och så börja måla baser...
Jag har just grundat och torrborstat 20 Warriors, 20 Immortals, 5 Deathmarks och en Lord... Aningen stel i nacken nu... Wash om en stund och så börja måla baser...
va han sa...LillePer skrev:Jäkligt prydligt! Roligt med lite unika Crypteks.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Tabletop'Crons
Gillade scarabbaserna
riktigt nice Roger!
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Nej de är inte mina. De är Bulgrims. Det är faktiskt 2 olika Necronarméer under uppbyggnad i den här tråden. Ära den som äras bör...Denkan skrev:Gillade scarabbasernariktigt nice Roger!
Mina är gröna och Bulgrims är blå-ish...
Ångar på...
Washat alla infanterister och baserna på de samma. Lagt första lagret brunt på 51 baser av olika format (Spyders, Tombblades och infanteri).
Känns som om jag får vara rätt nöjd med helgens beting. Vore skönt om läget på jobbet blir lite lugnare än förra veckan. Då kanske jag hinner måla något under veckan också...
Börjar vara mycket sugen på att måla något annat än Necrons vid det här laget...
Washat alla infanterister och baserna på de samma. Lagt första lagret brunt på 51 baser av olika format (Spyders, Tombblades och infanteri).
Känns som om jag får vara rätt nöjd med helgens beting. Vore skönt om läget på jobbet blir lite lugnare än förra veckan. Då kanske jag hinner måla något under veckan också...
Börjar vara mycket sugen på att måla något annat än Necrons vid det här laget...
Cryptekbladen blev riktigt bra. Kör du samma utrustning på allihop?
Går undan för dig - kämpa sista kvarten nu! (Nejdå, de blir aldrig tråkiga att måla. Har hållt på i ett årtionde nu...)
@Denkan: Tack. Här är lite fler...

En, två, tre små skaraber/fyra, fem, sex små skaraber...
Går undan för dig - kämpa sista kvarten nu! (Nejdå, de blir aldrig tråkiga att måla. Har hållt på i ett årtionde nu...)
@Denkan: Tack. Här är lite fler...

En, två, tre små skaraber/fyra, fem, sex små skaraber...
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!