Den helgen var inte "färdigkommunicerad", om vi säger så... Menmen, jag får ju vara hemma ensam med bägge barnen, det är ju alltid något
FLABBERGAST 21-22 September
Re: FLABBERGAST 21-22 September
Tyvärr 
Den helgen var inte "färdigkommunicerad", om vi säger så... Menmen, jag får ju vara hemma ensam med bägge barnen, det är ju alltid något
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Vadå? Zurken tar ju med sin familj, du kan ju ta med din! 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Om det vore apocalypse hade jag tejpad på tre kilo toarullar på 2åringen och låtit honom gå bärsärk bland borden ^^
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Ni behöver väl inte lägga upp listorna med komp, då finns det alltid risk att någon/några väljer att inte dyka upp för att de fått lägre än vad de själva tycker, men det kan ju vara kul att se vad det kommer för listor.Max skrev:listorna kommer kanske upp när vi är färdigkompade, men vi har inte bestämt något om det. återkommer efter tisdag.
Men lägg av!? Finns det folk som faktiskt resonerar så?!Neth_Oni skrev:Ni behöver väl inte lägga upp listorna med komp, då finns det alltid risk att någon/några väljer att inte dyka upp för att de fått lägre än vad de själva tycker, men det kan ju vara kul att se vad det kommer för listor.Max skrev:listorna kommer kanske upp när vi är färdigkompade, men vi har inte bestämt något om det. återkommer efter tisdag.
Good riddance säger jag!
- En som är för listpost MED komp! Transparens für alle!!!
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Nu är jag inte på mötet men ser inte varför vi inte kan lägga upp listorna utan komp. Men som sagt vad vet mer ikväll!
Hej
En fråga kring Soft Area Cover:
Dessa ger således inget coversave om man står på andra sidan terrängbiten, eller? Är det någon skillnad om det är en bit tät skog eller en plätt sand? Ger Soft Area Cover något coversave för fordon?
En fråga kring Soft Area Cover:
Dessa ger således inget coversave om man står på andra sidan terrängbiten, eller? Är det någon skillnad om det är en bit tät skog eller en plätt sand? Ger Soft Area Cover något coversave för fordon?
Pappa är tvungen att göra tråkiga vuxensaker, så jag måste avanmäla honom (Per Merinen). Syrran och jag dyker dock upp 
Alexander Merinen
-
patrik thoren
Trulsante skrev:Men lägg av!? Finns det folk som faktiskt resonerar så?!Neth_Oni skrev:Ni behöver väl inte lägga upp listorna med komp, då finns det alltid risk att någon/några väljer att inte dyka upp för att de fått lägre än vad de själva tycker, men det kan ju vara kul att se vad det kommer för listor.Max skrev:listorna kommer kanske upp när vi är färdigkompade, men vi har inte bestämt något om det. återkommer efter tisdag.
Good riddance säger jag!
- En som är för listpost MED komp! Transparens für alle!!!
+1
äh, jag vet redan vad jag har i komp ändå så jag vill bara se vad alla andra spelar