Söker kvalificerat motstånd..

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
gobba

Söker kvalificerat motstånd..

Inlägg av gobba »

Alltså jag skulle vilja veta om det finns någon 40k lirare som kan tänkas åka en liten bit för att lira då jag har inte så gott om motstånd i närområdet som vill lira så tänkte jag att jag kunde slänga ut en förfrågan och se om någon vill slänga ihop en match eller så..

Med kvalificerat motstånd menar jag någon som lirar 1-2+ turneringar per år för att vinna, inget fel att deltaga men jag vill möta svåra listor som jag måste utmana mig själv på för att hantera.

Min tanke vore att jag kunde åka till Västerås, Eskilstuna, stanna hemma i Hallstahammar om det är närmare för dig eller jag färdas ca 20-40 min närmare dig för mötas på lämplig lokal för en match..

Jag har ca 20 min till västerås och 30 min till Eskilstuna så där vet jag att dom har terräng osv samt hallstahammar på klubben finns det också..

Men finns det någon som är sugen så är det bara skriva eller pm:a om så önskas, just nu har jag en down period på 2 veckor som jag inte hinner lira men efter det så är jag "väldigt" på :)

Mvh David

Ceasar

Re: Söker kvalificerat motstånd..

Inlägg av Ceasar »

Hej!

Bor i Strängnäs, så skapligt nära iaf. Du är välkommen hit och spela. Har lokal, bord, terräng.

Spelar
Space marines
Tyranids
Imperial guard

Har tillgång till
Orks
Eldar
Necrons
Space Wolves

Vet inte riktigt vem du är, men lite motstånd ska jag nog kunna bjuda på iaf :D

PM:a om du är intresserad.

Poet

Inlägg av Poet »

Tja!

Har du möjlighet att komma till Sthlm så kan vi nog sätta upp 3 matcher på en dag (Får ju bli en helg då jag e ledig från jobbet dock).. här finns det gott om hårt motstånd och folk som spelar olika listor. =)

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Poet skrev:Tja!

Har du möjlighet att komma till Sthlm så kan vi nog sätta upp 3 matcher på en dag (Får ju bli en helg då jag e ledig från jobbet dock).. här finns det gott om hårt motstånd och folk som spelar olika listor. =)
Ja i sthlm finns det gott om smutsiga power-gamers. ;)
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Finns bara fluff spelare och riktiga hobbyister i sthlm. Inga riktiga PowerPlayers alls...

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

Säger den som för bara två dagar sedan skrev att han inte kunde vara med på VSK för att han inte kan spela så snälla listor :P

Bronson

Inlägg av Bronson »

Nä för att han inte har 1500 poäng så dåliga modeller ;). Ska nog lägga till den kommentaren som signatur. Skrattade gott åt det! :)
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

gobba

Inlägg av gobba »

En resa till stockholm vore inte fel.. något att fundera på framöver men tidigast om 2 månader så får återkomma men uppskattar erbjudandet svårt att hitta motstånd som vill/kan spela häromkring.

Skriv svar