Vad har du målat osv idag?

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Användarvisningsbild
Flogger

Re: Vad har du målat osv idag?

Inlägg av Flogger »

Lyssna inte på daskad! Det där ser asnice ut! :D
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Blom

Inlägg av Blom »

Daskad vet inte hur man håller i pensel.

Det ser toppen ut!
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
bolterochkniv

Inlägg av bolterochkniv »

nåt som jag tror hade lyft den var om du hade gjort vissa av de vita rutorna röda, typ random, eller iaf lagt inne lite fler färger i rutmönstret.
Elias Österlund

"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."

Rasmus

Inlägg av Rasmus »

bolterochkniv skrev:nåt som jag tror hade lyft den var om du hade gjort vissa av de vita rutorna röda, typ random, eller iaf lagt inne lite fler färger i rutmönstret.
Ska se hur den blir när alla ädelstenar är målade osv, just nu saknas det massvis av färg. Men ska ha det i åtanke.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

mindtrix

Inlägg av mindtrix »

Låt han smälta in på shackbrädet!

Apocswe

Inlägg av Apocswe »

Som grund helt klart godkänt.. Bilden är tyvärr lite för mörk för att det ska gå att se några detaljer, men jag tycker inte det ser ut som modellen är highlightad eller shadead...

Rutmönstret är dock väldigt snyggt.

Rasmus

Inlägg av Rasmus »

Apocswe skrev:Som grund helt klart godkänt.. Bilden är tyvärr lite för mörk för att det ska gå att se några detaljer, men jag tycker inte det ser ut som modellen är highlightad eller shadead...

Rutmönstret är dock väldigt snyggt.
Han är inte highlightad/shadead annat än lite på benen. Men jag tvekar fortfarande rejält över det bruna. Dock har jag insett att jag gett mig in på ett område där jag inte har färger, och väntar på lite nya burkar just nu :)
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

jockelinde
Kontakt:

Inlägg av jockelinde »

Hälsans härold:
Bild

Q0rbin

Inlägg av Q0rbin »

Målade klart min första 10-manna unit förutom märket på shoulderpadsen till min nya Chaos legion The Abyssal silhouettes. Har försökt mig på både OSL och annat bling på min Champinjon.
Bild

Bild

Användarvisningsbild
OptimusK

Inlägg av OptimusK »

Riktigt snygga! Bra jobbat.

Skriv svar