Tabletop'Crons
- bolterochkniv
Re: Tabletop'Crons
tycker det är coolt att du tagit bort piloten på flyget och stalkern!
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Jag gillar att du lagt tid på att göra enhetliga och unika baser - allt ser finfint ut!
Och vad är nu detta för djävulskap... Röde måste ha en diabolisk plan för att ta sig för att bygga Necron Jetbikes. Alla vet ju att de suger...
Och så kom jag på att jag inte stör mig lika mycket på dessa förarna. Det ser ut som att de är dithängda. Lite som ett värddjur. Den tanken gillar jag...

Mmm... Particle Beamers...
Och så kom jag på att jag inte stör mig lika mycket på dessa förarna. Det ser ut som att de är dithängda. Lite som ett värddjur. Den tanken gillar jag...

Mmm... Particle Beamers...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
katzenjammer
Jäkla fin arme! Inte lika förtjust i de korsade strecken, men i övrigt ser dom förträffliga ut.
Kommer du skaffa någon så däringa super-heavy till gob? Det vore asball om du fixade en necron tomb citadel!
Kommer du skaffa någon så däringa super-heavy till gob? Det vore asball om du fixade en necron tomb citadel!
Flesh is a design fault
Nej det hade jag inte tänkt mig. Är det tillåtet med Super heavies i den turneringen? Jag har för mig att det är 1 FOC som gäller. Det är iaf vad jag planerar utifrån...katzenjammer skrev:Jäkla fin arme! Inte lika förtjust i de korsade strecken, men i övrigt ser dom förträffliga ut.
-
katzenjammer
Ah, jag blandar nog ihop det. Jag tänkte att 3000p var gladiator med stompas och dylikt.
Flesh is a design fault
Tomb Blades är inte helt värdelösa. De är snabba och kan contesta ett objektiv som motståndaren trodde var "säkert". Deras skytteattacker är inte helt urusla heller...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Då var mina 3 Tombblades monterade och näst på tur tror jag att Doomsday Ark står.