Det enda jag ogillar är att CSM inte fick samma behandling...lojalist-avunsdjuka, javisst!katzenjammer skrev:synd stt folk hänger upp sig på grejerna dom inte gillar..
Nya Space Marines i Juni!
Re: Nya Space Marines i Juni!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
+1katzenjammer skrev:Sternguard och vanguard ser ju asbra ut, och nya tacticals och plastkaraktärer också. Och så nyförpackning av rhinon. Och asfet codex med många subcodex.
Jag tycker att drt finns mycket att gilla, synd stt folk hänger upp sig på grejerna dom inte gillar..
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Jävlar vad konstig kombiplasman såg ut. Utkastningsmekanismen satt inte i samma linje som pipan...
Ser väl helt okej ut, blir sugen på att måla marines igen 
Vad menar du?Excessus skrev:Det enda jag ogillar är att CSM inte fick samma behandling...lojalist-avunsdjuka, javisst!katzenjammer skrev:synd stt folk hänger upp sig på grejerna dom inte gillar..
Plast-troops, plast-elites...Mag-El skrev:Vad menar du?
...och såklart legion rules...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
-
katzenjammer
Om man får sia lite optimistiskt så tror jag att de kommer släppa många småcodex framöver. Det är og ett schysst sätt att uppmuntra folk att dra igång detdär sidorprojektet de gått och funderat på. Och om de fortsätter med nuvarande utgivningstakt så kan de behöva lite fler tryckta produkter stt pumpa ut som säljer figurer.
Lite som alla armelistor som kom ut i wd under 3rd ed. Fast det kostar lite mer.
Lite som alla armelistor som kom ut i wd under 3rd ed. Fast det kostar lite mer.
Flesh is a design fault
Äh alla vet ju att CSM's modeller blir mycket snyggare med alla deras barocka detaljer, taggar och märken än Lojalisternas kripsiga och rena.Excessus skrev:Det enda jag ogillar är att CSM inte fick samma behandling...lojalist-avunsdjuka, javisst!
Så de måste släppa i rätt ordning för att senast släppt ska vara läckrast och sälja bäst. Som med först Riptide och sen Wraithknight.
Först lite nya vanliga SM, sen ännu snyggare CSM.
Smaken är ju bekant som baken......katzenjammer skrev:Sternguard och vanguard ser ju asbra ut, och nya tacticals och plastkaraktärer också. Och så nyförpackning av rhinon. Och asfet codex med många subcodex.
Jag tycker att drt finns mycket att gilla, synd stt folk hänger upp sig på grejerna dom inte gillar..
Har verkligen svårt för den riktning GW tagit med SM de senaste åren, bara mer bling och trams, gubbarna ser knappt ut att kunna röra sig framåt och de nya Tubbiemarinesen ser ju inte ut att kunna röra sig alls. Av de nya släppen är det inte nåt jag skulle lägga en spänn på. Men, som sagt, FW fortsätter leverera Marines i den gamla goa stil jag föredrar så man ska väl inte klaga!