Nya Space Marines i Juni!
Re: Nya Space Marines i Juni!
Halvdreadmarinesen såg mer ut som MegaNobs. Vanguards var åtminstone inte snorfula...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Lite HQ

Lite Heavy Support...

Lite Heavy Support...

"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Riktigt snygga med tunga vapen!
-
facelessabsalom
Inte helt förtjust över dessa konstiga mini gundam marines. Konvertera till Obliterators, det kommer nog fungera bättre!
-
Silvertejp
Det gnälls en del över intranätet över hur fula dom är, men jag tycker dom är svintuffa!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Sternguards:

"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
-
katzenjammer
Sternguard och vanguard ser ju asbra ut, och nya tacticals och plastkaraktärer också. Och så nyförpackning av rhinon. Och asfet codex med många subcodex.
Jag tycker att drt finns mycket att gilla, synd stt folk hänger upp sig på grejerna dom inte gillar..
Jag tycker att drt finns mycket att gilla, synd stt folk hänger upp sig på grejerna dom inte gillar..
Flesh is a design fault