Heh. "It's awesome how you already have your own theme song."Norrland skrev:Ameeerika, fuck yeah!
ETC-uttagning
Re: ETC-uttagning
-
Silversixx
Fêtta!PatrikW skrev:Kan ju säga att påsken ligger helgen 4/4 iår.Per Pirat skrev:Påsken ligger väll extremt tidigt i år?
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Vi kommer att ha en målningsgräns nästa år, bara för att görs amerikanerna glada. Som jag skrev på vårt interna forum så är enda anledningen till att regeln inte funnits tidigare är för att vi inte trott att någon skulle få för sig att komma med omålade modeller till ETC.
-
Booogeyman
Vilka länder orsakade detta?Jocke Rapp skrev:Vi kommer att ha en målningsgräns nästa år, bara för att görs amerikanerna glada. Som jag skrev på vårt interna forum så är enda anledningen till att regeln inte funnits tidigare är för att vi inte trott att någon skulle få för sig att komma med omålade modeller till ETC.
"Make sure you find out what your opponent wants from the game, before you start. If he wants a close fought, balanced game and you pound him into the ground with a beardy army, he won't want to play you again.
Have you really won?"
Have you really won?"
Axel.svenska40k-konto skrev:Vilka länder orsakade detta?
-
Jocke Rapp
- Site Admin
USA. Jag ber om ursäkt ifall mitt generella uttryck "amerikanerna" gjorde att du misstänkte att det var Mexico eller kanske Kuba som tyckte att det skulle vara en målningsgräns.svenska40k-konto skrev:Vilka länder orsakade detta?Jocke Rapp skrev:Vi kommer att ha en målningsgräns nästa år, bara för att görs amerikanerna glada. Som jag skrev på vårt interna forum så är enda anledningen till att regeln inte funnits tidigare är för att vi inte trott att någon skulle få för sig att komma med omålade modeller till ETC.
- speedfreek
Och det stämmer att Axel var den på hela turneringen som skulle fått lägst målningspoäng i en svensk turnering, iaf av de arméer jag såg...
-
Silversixx
Jävla Kanadicker och Honduraner som försöker konspirera...Jocke Rapp skrev:USA. Jag ber om ursäkt ifall mitt generella uttryck "amerikanerna" gjorde att du misstänkte att det var Mexico eller kanske Kuba som tyckte att det skulle vara en målningsgräns.svenska40k-konto skrev:Vilka länder orsakade detta?Jocke Rapp skrev:Vi kommer att ha en målningsgräns nästa år, bara för att görs amerikanerna glada. Som jag skrev på vårt interna forum så är enda anledningen till att regeln inte funnits tidigare är för att vi inte trott att någon skulle få för sig att komma med omålade modeller till ETC.
-
PeterWelzien
Å andra sidan så tog väl han mest poäng av alla. Så det väger nog upp.speedfreek skrev:Och det stämmer att Axel var den på hela turneringen som skulle fått lägst målningspoäng i en svensk turnering, iaf av de arméer jag såg...
/Peter Welzien
Har det aldrig varit på tapeten att ha målningspoäng medräknat? Ett enkelt system där de tre sämsta arméerna får 0 poäng. De tre snyggaste arméerna får 6 poäng och alla andra 3. Borde ge lite krav på att turneringsfigurerna måste se snygga ut också.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/