Summerfight Missions
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Summerfight Missions
Dubbelpost, älskar min smartphone...
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Jupp! Jag är en gnällig j*vel. Otrevlig och dryg... Lite tyken rent av.
Ha det så skoj på turneringen. Det blir säkert bra. (Och nu var jag inte ironisk. Faktiskt.)
Ha det så skoj på turneringen. Det blir säkert bra. (Och nu var jag inte ironisk. Faktiskt.)
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Jag har bestämt mig för att jag minsann gillar dig! Hoppas vi syns en annan gångRöde skrev:Jupp! Jag är en gnällig j*vel. Otrevlig och dryg... Lite tyken rent av.
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
-
Doc Sniksnak
Jag tycker det ska bli superkul med scoring HQ. Min planerade lista med sex mantikoror får dock totalt skrotas. Om man redan innan ger informationen 2 FOC så kunde man kanske också kommit ut med scoring HQ/troops är inte scoring (gnäll, gnäll). Nu hann jag inte köpa sex mantikoror, men annars så hade det blivit ett onödigt felköp. 
6 manticorer kan aldrig vara ett felköpDoc Sniksnak skrev:Jag tycker det ska bli superkul med scoring HQ. Min planerade lista med sex mantikoror får dock totalt skrotas. Om man redan innan ger informationen 2 FOC så kunde man kanske också kommit ut med scoring HQ/troops är inte scoring (gnäll, gnäll). Nu hann jag inte köpa sex mantikoror, men annars så hade det blivit ett onödigt felköp.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Desertlord
Hur funkar Grey Knights "Grand strategy"
Blir en 1D3 units scoring eller contesting ?
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
Summerfight Missions
D3 units contesting kan jag köpa. D3 units scoring känns sjuukt brutet i detta upplägget.
Men upp till arrangörerna att bestämma.
Men upp till arrangörerna att bestämma.
-
Desertlord
Vadå då? Tre scoring Dreadknights krävs om man ska kunna hantera åtta scoring Wolf Lords.
Summer Fight kommer att bli awesome!
Summer Fight kommer att bli awesome!
-
patrik thoren
Desertlord skrev:Hur funkar Grey Knights "Grand strategy"
De blir contesting!
Trevlig helg putte