Träsko tricket är också ett måste!Silversixx skrev:Jag röstar för den Dalsländska utslagstävlingen!
Men då måste Kast med snusdosa ingå!
ETC-uttagning
-
Flygmaskin
Re: ETC-uttagning
Människomat, till exempel spannmål.
- theWatchman
Tricket med att garanterat få åka på ETC är alltså att komma topp 3 på rankingen lite snabbt och smidigt =)
Antar att Erestam ligger bra till för att köra SW. Vem körde vanilla marines förra året?
Antar att Erestam ligger bra till för att köra SW. Vem körde vanilla marines förra året?
-
the godfather
Inte nödvändigtvis, men när de har blivit gimpade genom att alla bra specialkaraktärer är förbjudna så blir de ju det.
Ja, Vulcan är väl en rätt het kandidat. Kommer de muppas nästa år?HeadWar skrev:Inte nödvändigtvis, men när de har blivit gimpade genom att alla bra specialkaraktärer är förbjudna så blir de ju det.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Jag jobbar för att sluta muppa med SM-karaktärerna. Dom är inte i närheten av lika brutna som t.ex Eldrad.
-
Bengtsson den yngre
vulcan är kass, han borde ge pluskomp!
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
Helt rätt!Jocke Rapp skrev:Jag jobbar för att sluta muppa med SM-karaktärerna. Dom är inte i närheten av lika brutna som t.ex Eldrad.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.