Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
"404 - Bildfilen finns inte"SWEPAINT skrev: blev klar idag.
tänkte köra honom som en "vanlig" nurgle lord.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Excessus skrev:"404 - Bildfilen finns inte"SWEPAINT skrev: blev klar idag.
tänkte köra honom som en "vanlig" nurgle lord.
det funkar tydligen sisådär med bildlänkar, jag ser den iaf.
och en som komenterat figgen. tack för det föresten.
abaddons tofs e inte snygg i mina ögon. och avbitaren uppfunnen
vi får välan skicka frågan t admin, varför länkade bilder bara funkar för en del?
min blogg http://swepaint.bloggaren.net
Gick in på din blog Swe och såg en annan bild på din abbadon. har du GS:at ansiktet på han?
japp! gick typ en hink när jag nurglifierade honom och en drös termosar...adde_z skrev:Gick in på din blog Swe och såg en annan bild på din abbadon. har du GS:at ansiktet på han?
[quote="adde_z"]Ser inte bilden men abbadon minus toffs FTW
hehe! fler som har agerat frisör!
han blir rejält mycket bättre så där tycker jag.
snygga klor btw!
snygga klor btw!
Jag misstänker att det har något med hotlinking att göra. Antagligen vill inte bloggo.nu att man använder deras bandbredd till att visa bilder på andra sidor och försöker stoppa detta, uppenbarligen med varierande resultat.SWEPAINT skrev:vi får välan skicka frågan t admin, varför länkade bilder bara funkar för en del?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Fast du var en bättre frisör och möblerade om ansiktet också, tycker fejset vart riktigt coolt. Orginal ser det lite mongo ut faktiskt!SWEPAINT skrev:adde_z skrev:Ser inte bilden men abbadon minus toffs FTW
snygga klor btw!
Lååångsamt! Bara 15 fler till GothCon nu...

Någon gång i framtiden ska jag lära mig att fotografera ordentligt så att linserna(som är mycket ljusare i verkligheten) syns ordentligt, och nån gång i framtiden ska jag även lära mig att spruta blod på saker så det ser bra ut...
Ett problem har uppstått dock, jag har upptäckt att det saknas fyra backpacks till mina Thousand Sons! Nein!

Någon gång i framtiden ska jag lära mig att fotografera ordentligt så att linserna(som är mycket ljusare i verkligheten) syns ordentligt, och nån gång i framtiden ska jag även lära mig att spruta blod på saker så det ser bra ut...
Ett problem har uppstått dock, jag har upptäckt att det saknas fyra backpacks till mina Thousand Sons! Nein!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."