Kabal of the Obsidian rose
Kabal of the Obsidian rose
Jepp, läckert! Snyggt djup i frihandsmålningen.
Re: Kabal of the Obsidian rose
Första delen av Incubi-enheten:

En ledare och två vanliga kvar.

En ledare och två vanliga kvar.
Riktigt schysst. Målningen är ju top notch som vanligt från dig och svärdsbladen får modellerna att sticka ut extra.
-
katzenjammer
Svärden är magnifika!
Designen skiljer sig från de klassiska powerswordblixtarna som oftast är ett ganska tätt blixtnät i en färg som är kontrast till den underliggande färgen.
De här glesa blixtarna i en harmoniserande nyans gav dem en mycket fin look och dessutom en skön xenos-känsla.
Grymt bra gjort - inspirerande!
Designen skiljer sig från de klassiska powerswordblixtarna som oftast är ett ganska tätt blixtnät i en färg som är kontrast till den underliggande färgen.
De här glesa blixtarna i en harmoniserande nyans gav dem en mycket fin look och dessutom en skön xenos-känsla.
Grymt bra gjort - inspirerande!
Det är kanske bilden men jag tycker det ser lite kladdigt ut, speciellt huvudena
annars är de snyggt
//Björn
annars är de snyggt
//Björn
Det beror på hur man ser det. Min målning är inte jätteclean, men å andra sidan är bilderna typ tre gånger större än vad modellen är i verkligheten. Jag tycker att det funkar i verkligheten, men jag borde nog tagit lite mindre uppförstorade bilder...bjorn skrev:Det är kanske bilden men jag tycker det ser lite kladdigt ut, speciellt huvudena
annars är de snyggt
//Björn