Tale of Four Gamers: Lost in the Securu Sector
Re: Tale of Four Gamers: Lost in the Securu Sector
4 dagar?! Vem har du sålt din själ till? Jag vill kunna göra samma sak.
Man ska inte känna efter så mycket.
Dra ett primalskri, snitta till med kniven och börja måla!
Nä men jag vet inte, folk frågar alltid hur jag kan måla så fort och jag har väl aldrig riktigt lyckats förklara det.
Men framför allt så handlar det nog inte så mycket om att jag målar så fruktansvärt fort utan snarare att jag gör det mycket. Med det sagt så tränar jag 3-5 gånger i veckan, har barn osv.
Men för mig är målning avslappning. Jag slökollar inte tv, super eller massa annat. Jag målar.
Sen håller jag det enkelt. Undersidan på en figur syns inte och behöver inte målas, jag har alltid ett klart färgschema att följa osv.
Men jag vet inte om jag kan rekommendera detta.. Det blir dyrt att måla fort!
Dra ett primalskri, snitta till med kniven och börja måla!
Nä men jag vet inte, folk frågar alltid hur jag kan måla så fort och jag har väl aldrig riktigt lyckats förklara det.
Men framför allt så handlar det nog inte så mycket om att jag målar så fruktansvärt fort utan snarare att jag gör det mycket. Med det sagt så tränar jag 3-5 gånger i veckan, har barn osv.
Men för mig är målning avslappning. Jag slökollar inte tv, super eller massa annat. Jag målar.
Sen håller jag det enkelt. Undersidan på en figur syns inte och behöver inte målas, jag har alltid ett klart färgschema att följa osv.
Men jag vet inte om jag kan rekommendera detta.. Det blir dyrt att måla fort!
Benmannen, måste påpeka att jag har 12 vespids uppmålade och att jag haft med dem på minst två turneringar 5e.
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
12 !!!!Olof skrev:Benmannen, måste påpeka att jag har 12 vespids uppmålade och att jag haft med dem på minst två turneringar 5e.
Ok, det är oslagbart! Över 300p i flygmyror
Snyggt!
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
- speedfreek
Tale of Four Gamers: Lost in the Securu Sector
Jag ska också bygga vespids!
Om de finns kvar i nästa bok.
Om de finns kvar i nästa bok.
Lorden klar:

Och med detta är mina första 750 poäng klart:

Och med detta är mina första 750 poäng klart:

Riktigt snyggt att se armén på sin "hemmaplan"! Dvs med sprängda rhinos som passar in i färgschemat, synkade baser och färgtoner överlag.
Hur vi transporterar våra gubbar
Så idag var det dags att spela med våra armeer för första gången!
Mikers var den enda som inte var färdig med sina killar men han hade jobbat HÅRT med att hinna klart. Det var bara 3 modeller som var nära att vara klara och en Chimera som var svart sprejjad. Helt klart godkänt.
Ville bara visa hur tokarna transporterade sina armeer.
Black Templar armen kom i 3 ziplockpåsar...
Chaosarmen kom i en lunchlåda... Det där är bara en massa dyra Forgeworld modeller i en gröt...
Jag hade köpt en dedikerad Feldtherrväska:
Mikers hade en liknande lösning som mig.
Mikers var den enda som inte var färdig med sina killar men han hade jobbat HÅRT med att hinna klart. Det var bara 3 modeller som var nära att vara klara och en Chimera som var svart sprejjad. Helt klart godkänt.
Ville bara visa hur tokarna transporterade sina armeer.
Black Templar armen kom i 3 ziplockpåsar...
Chaosarmen kom i en lunchlåda... Det där är bara en massa dyra Forgeworld modeller i en gröt...
Jag hade köpt en dedikerad Feldtherrväska:
Mikers hade en liknande lösning som mig.
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
-
Flygmaskin
Lunchlådan är oslagbar!
Människomat, till exempel spannmål.
Jag tog lite mer bilder på Mikers arme. Han körde den som en IG arme med demonallierade. Hans stealers var Daemonettes tror jag, och de leddes av Masquen.
Här kommer lite mer bilder på härligheten:
Här kommer lite mer bilder på härligheten:
- Bilagor
-
- bild 1-1.JPG (170.41 KiB) Visad 1051 gånger
-
- bild 5.JPG (126.74 KiB) Visad 1051 gånger
-
- bild 4.JPG (156.83 KiB) Visad 1051 gånger