Samåkning!

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

max_elmgren

Samåkning!

Inlägg av max_elmgren »

Hej Max här! Jag letar efter ett sätta att ta mig från Stockholm till GW. Nån som har en ledig plats i en bil eller nån som ska åka tåg tillsammans, så kan man kanske haka på! (nu går det ju inga tåg till metropolen Horred så bil vore ju att föredra)

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Re: Samåkning!

Inlägg av Zurken »

Det går faktiskt ett halvt dussin bussar till Horred, från Kungsbacka, på vardagar xD. Inget stort ställe nä...
Alexander Merinen

mtz

Sv: Samåkning!

Inlägg av mtz »

Det går tåg från varberg och Borås och bussar från Kinna

Leidermark

Inlägg av Leidermark »

max_elmgren skrev:Hej Max här! Jag letar efter ett sätta att ta mig från Stockholm till GW. Nån som har en ledig plats i en bil eller nån som ska åka tåg tillsammans, så kan man kanske haka på! (nu går det ju inga tåg till metropolen Horred så bil vore ju att föredra)

Ska låna bil, troligtvis... har inte frågat än, men det brukar vara lugnt. Om det blir så så får du gärna åka med mig från Linköping. Åker på fredag isf, så du vet.

max_elmgren

Inlägg av max_elmgren »

Det låter jättebra det, det börjar ju nästan bli klassiker att åka med er söderut!

Leidermark

Inlägg av Leidermark »

Har tillgång till bil, så du är varmt välkommen att åka med mig från Linköping. Åker på fredag em/kväll, så man kommer till Horred i hyfsad tid, så kanske 17-18 nån gång.

max_elmgren

Inlägg av max_elmgren »

Låter bra, ses vid stationen nästa fredag! Vid 17-17:30 tiden ish.

Blom

Inlägg av Blom »

Daniel, Jag åker med Figge på lördag morgon, det blir lättare för alla på det viset.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Leidermark

Inlägg av Leidermark »

Ok Blom.

Max, mitt nummer är 0702954987, hör av dig när du vet vid vilken tid du dyker upp i Linköping på fredag, men ungefär 17-18 passar bra för mig att åka.

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Leidermark skrev:Ok Blom.

Max, mitt nummer är 0702954987, hör av dig när du vet vid vilken tid du dyker upp i Linköping på fredag, men ungefär 17-18 passar bra för mig att åka.
Sweet nu har jag det. Alla eventuella flåsningar i telefonen på nätterna är inte jag ;)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Skriv svar